Ahojte, stalo sa mi, že som nechtiac zadala zlý variabilný symbol pri platbe. Prehliadla som prvé dve nuly. Nebolo to z môjho účtu.
Neviete ako postupovať? Mám zajtra zavolať do banky alebo do tej organizácie kde som peniaze posielala?
@ckocka písala som im email, tak možno sa ozvú. Síce majú stránkové dni v pondelok a v stredu a platba mala byť do konca mesiaca uhradená (dnes prišli platobné info)... Ach jaj, aspoň budem vedieť, že do budúcna už nezadávať platby v noci
To bude v poriadku. Platba na ich účet príde, VS slúži len k tomu aby príjemca identifikoval odosielatela. A to si prípadne vyjasníte.
ak si vynechala iba nuly, nic sa nestane.. ja by som tam chcela dat nuly a mne to automaticky vymaze, ze nuly ako prve byt nemozu.. takze tak 😂
Ak je číslo účtu správne, nič sa nedeje. Do emailu môžeš napísať príjemcovi ze omylom si zadala vš iný, sparuju si to. Alé nuly na začiatku sú nič...to sa niekedy ani na výpisoch nezobrazí, ani banking to nevezme. Nemaj paniku, bežne sa to stava, parujem to aj bez emailov automaticky ;)
Veľké firmy, SPP, sociálna poisťovňa a také majú oddelenie kde to párujú, podľa sumy, odosielateľa, histórie predošlých platieb a tak. Popravde pokým nemám qr kód a neskenujem tak variabilný flákam, nedám žiadny alebo zlý (napríklad pri opalujúcej platbe z minulého mesiaca) a nik nereklamoval, že by platba neprišla, vedia to priradiť
Nuly na začiatku sú len do počtu - doplňajú číslo na desaťmiestne. Ale ak už chcete mať istotu, tak zavolať príjemcovi platby.