Založenie účtu pre 16 ročného syna

minka80
6. máj 2016

Ahojte, chcela by som poradiť. Chcem synovi založiť ucet. Viem,že su nejaké studentske, len neviem do akej banky ísť. Kazda ponuka nieco ine. S ktorú bankou ste vy spokojne? Dakujem za rady.

mamulka211
7. máj 2016

Tatrabanka

tiumen
7. máj 2016

Ak je študent tak slsp je zadarmo.. ja nie som študent a do 28rokov budem platiť za účet len 2€ ( výbery z bankomatu zadarmo sú) a potom mám taký "sporiaci" účet v zuno a ten je za 0€ ale ten je vhodný pre tých čo platia hlavne kartou kedže výber z bankomatu je drahý..

nini1010
7. máj 2016

Tatra banka ma myslim ucet pre studentov zadarmo

cervenaruza123
7. máj 2016

@minka80 Nam rodicia dali slsp. Ucet je zadarmo a velkou vyhodou je, ze ma vela bankomatov. A myslim, ze komplet vsetko zadarmo. Ja som neskor skusala aj studentske ucty inde, vacsinou boli nejake poplatky za vybery alebo tak, takze som sa vratila k slsp.

minka80
autor
7. máj 2016

Ja mám tiež slsp, a som spokojná. Len som chcela vedieť ako je to inde.

cervenaruza123
7. máj 2016

@minka80 Skus si pozriet aj studentske ucty na nete, ide aj o to, co bude syn vyuzivat, ktora sa mu oplati viac. Ci bude platit kartou, ci hotovostou. V slsp netreba zabudnut, ze ma stale doniest potvrdenie o navsteve skoly, myslim, ze je cas do decembra od zaciatku skolskeho roka, inak bude platit poplatky. Ma na to dost casu, ale treba na to mysliet. Je to celkom fajn, lebo v inej banke som musela doniest potvrdenie tusim do konca septembra. Ale mozno sa aj menili pravidla, ktovie. Plus pozor v slsp na bezkontaktne platby, niekedy ich odcita z uctu az za dva dni, treba ho na to upozornit, aby nesiel do minusu omylom.
A ak mas ty slsp, tak je to vyhodne, ak bude nahodou potrebovat surne peniaze a nebude mat so sebou a bude niekde na vylete alebo proste prec, prevod bude trvat len chvilku, v inej banke by trval den.

veltraud
7. máj 2016