Ženy, ak mám novú kartu, platila som nejaké platby a následne mi píše že karta je zablokovaná. Co s tým? Platby boli cez telefón v Apple Pay. Treba ísť do banky či sa to dá aj inak?
Banka ti neposlala žiadnu správu SMS alebo do IB že zablokovala kartu a ju máš kontaktovať?
@maranco nedošla mi žiadna info. V aplikácii mám že karta je dočasne zablokovaná, mala som celkom novú kartu ani som ju nepoužila a neaktivovala v terminály ale dala som si ju do peňaženky na mobile a platila pár platieb. Myslím si, že banka zhodnotila, že bola zneužitá alebo neviem ale kvôli tomuto do banky moc nechcem, teda ani skôr ani nemám sa ako dostať 😅 preto či sa to neda nejak spraviť
Mne keď novú kartu prvýkrát zablokovali po nákupoch v Číne tak mi poslali SMS aby som zavolal. Zavolal som na infolinku, potvrdil že som robil nákupy a odblokovali. Tak skús tiež zavolať.
Mne k novej karte vždy príde i upozornenie, že prvú platbu mám vykonať v termináli a použiť PIN. Toto môže byť tiež dôvod, nebola prvá platba s pinom, mohli ju zablokovať, že ak sa nedostala k majiteľovi.
Určite preto. Najprv treba kartu aktivovať podľa ich pokynov.
isla by som do banky alebo zavolala na infolinku