Zablokovaná karta

hanna998
29. aug 2023

Zdravím, prišla mi včera večer správa z VUB, že mi z bezpečnostných dôvodov zablokovali kartu. Snazila som sa im dovolať ale po 30 minutách čakania som to vzdala. Neviete čo mám robiť? V správe bolo spomenuté len, že mám volať na ich číslo, nič viac.

bloger
29. aug 2023

@hanna998 A je na to nejaký dôvod? Teda ak o niečom vieš. Najlepšie sa asi tam ísť opýtať.

liz_lemon
29. aug 2023

asi nejaka nestandardna platba, nie?

topgabo
29. aug 2023

Aj mne sa to raz stalo, ak sa jedna o realnu spravu od banky a nasli citacku na bankomate kde si vlozila / vyberala peniaze tak poslu novu kartu postou a nasledne aktivujes novu kartu v bankomate.
Ak si platila online na nebezpecnej stranke (vacsinou cina a falosne stranky) tak docasne zablokovali kartu a odbokuju takisto len po telefonate do banky.

hanna998
autor
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
topgabo
29. aug 2023

mne sa to stalo viac krat aspon raz rocne, ze to zablokovali. Vacsinou to dopadlo tak, ze odblokovali hned po telefonate ale ponukli mi tak 2-3 sluzby ktore som musel odmietnut.

misinka0611
29. aug 2023

@hanna998 Keď si predávala tak si nezadavala údaje z karty, že?

hanna998
autor
29. aug 2023

@topgabo Po akej dobe vám zdvihli telefón prosím, a aké presne služby, mne sa to stalo prvýkrát čiže neviem vôbec čo mám očakávať

veronika_sk000
29. aug 2023

@hanna998 tiez mi prisla sms a bol to podvod, karta mi normalne funguje

t1nusa
29. aug 2023

@hanna998 pravdepodobne došlo k zneužitiu platobnej karty, skontroluj si uhradené platby z účtu (čakajúce aj spracované) či si ich všetky zadávala ty.. naďalej volaj na infolinku, pokiaľ si s tebou preveria transakcie a všetky budú v poriadku kartu ti pravdepodobne budú môcť odblokovať, ak ale došlo k zneužitiu budeš musieť požiadať o novú kartu

hanna998
autor
29. aug 2023

@veronika_sk000 mne prišla taká správa

t1nusa
29. aug 2023

@hanna998 volaj na infolinku 😊 číslo ti prišlo správne

misinka0611
29. aug 2023

Je sviatok, pozri či aj v sviatky zdvíhajú na infolinke. Ale mali by, na blokované karty býva špeciálne číslo.

nelca84
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
misinka0611
29. aug 2023

@nelca84 Tiež som sa sa jej to pýtala. Snáď bezadala údaje z karty.

hanna998
autor
29. aug 2023

@nelca84 nie, kupovala som normálne cez apku, s pani som len písala predtým ohľadom produktu, ziadne informácie som jej o mne nedavala 🙂

nelca84
29. aug 2023

@hanna998 a ked pozries na svoj IB, tak na ucte sa nieco deje?

hanna998
autor
29. aug 2023

@nelca84 nie, všetky platby čo tam mám sedia, peniaze sedia, čiže ozaj neviem, budem sa pokúšať ďalej volať a ak nikto naďalej nedvihne, skočím zajtra do banky

nelca84
29. aug 2023

To vazne toto admini vyhodnotili ako propagaciu V....d a zmazali nam prispevky?? To je uz cista paranoja 🤦‍♀️

hanna998
autor
29. aug 2023

@nelca84 hej všimla som so tiež 😂

ibrunova
29. aug 2023

@hanna998 a volala si na infolinku?

muchotrafka298
29. aug 2023

Mne sa to stalo a na linke banky mi vysvetlili, ze ich system vyhodnotil ze karta moze byt zneuzita a blokli mi ju. Poslali mi novu, ktoru som musela zaplatit 🙈🙈🙈🙈🙈

topgabo
29. aug 2023

@hanna998 do 3 minut ale nevolal som pocas sviatku.

hanna998
autor
30. aug 2023

Ahojte 🙂 Len chcem dať vedieť, keby sa niekomu stane podobná situácia....Dnes som sa dovolala ráno, pani povedala že sa to stáva pri prvej objednávke na Vi**ide, a iba som mala potvrdiť že som neplatila cez nejaký link, a potom mi ju odblokovala. Ďakujem pekne za všetky rady :D

maranco
30. aug 2023

@hanna998 mne sa toto stalo keď som prvýkrát platil v Číne na ebay drobnosti asi 3 nákupy za sebou v noci novou FIO kartou, prišla SMS, že karta zablokovaná a číslo na "blokovanie kariet" nebola to bežná infolinka banky. Zavolal som tam ešte v noci, zodvihli a odblokovali keď som potvrdil že viem o platbe a platil som to.

kristinka1990
30. aug 2023

@hanna998 není to podvod mne tiež prišla správa z VÚB že my zrušia účet a v banke my povedali že ide o podvod

perlita007
5. sep 2023

@hanna998 treba zistiť či sa nejedná o podvod.....nikomu nedávaj ani cez telefón ani smskou tvoje osobné údaje.....ale najlepšie by si urobila, zájsť do banky

vulka
5. sep 2023

@hanna998 Mne presne to isté urobila pred týždňom Primabanka. Synovi(16r), ktorý je v zahraničí z bezpečnostných dôvodov zablokovala kartu. odblokovať sa to vraj asi nepodarí, tak som požiadala o novú, ktorá bude za cca 2 týždne. Syn, ale nič neobjednával ani neplatil! To, že si v tom zahraničí môže akurát pískať, banku nezaujíma. Má to v obchodných podmienkach, že môže kartu zablokovať, keď sa jej nebude niečo zdať.

nika_val
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
maranco
5. sep 2023

@vulka syn nech si založí v mobile Revolut účet, bude mať hneď aj virtuálnu kartu, ak má NFC môže ňou platiť v obchode a ty mu pošleš € na nový účet.
Alebo ak sa dlhšie vyskytuje v zahraničí nech si založí účet aj v tej krajine.

vulka
5. sep 2023

@maranco Dik za rady. Vyriešili sme to na diaľku. Tu som len spomenula našu skúsenosť. A ešte som si spomenula, že v banke nám povedali, že sme ju mali informovať, že chce syn odísť do zahraničia 🙂 To ma už definitívne dorazilo. Myslím, že tam končíme.