Wizzair poistenie storna letenky alebo úrazové

zuzina1988
20. dec 2023

ahojte, mate skusenosti s touto leteckou spolocnostou?? preco mi pocas nakupu a rezervacie neponuka ziadne poistenie ci uz storna leteniek alebo zdravotne???

ak ho chcem, mam si ho spravit “externe” cez poistovnu da sa to vobec?
dost ma odradza, ze vela ludi spomina z wizzair-on zle skusenosti,ze ak nastali nejake problemy nevedeli to riesit. alebo cakali peniaze naspat a nemaju. nie som narocna co sa tyka sluzieb, akurat ma trapi co ak nahodou nebudem moct letiet. ano ceny su super, ale kedze ideme skupinka, tak by sme prisli o celkom slusny peniaz v pripade storna z nasej strany. dakujem za odpovede “k veci”. nemam tolko nalietane, tak poprosim o zhovievavost co sa tyka skusenejsich cestovatelov…

sissy27
20. dec 2023

@zuzina1988 poistenie urcite ponukaju v procese nakupu, ale odporucam riesit individualne cestovne poistenie, ktore zahrna aj storno. A tam treba davat pozor a citat vsetko tak aby si pochopila spravne podmienky aj vyluky z poistenia.

jarka_black
20. dec 2023

@zuzina1988 Poistenie storna sa dá riešiť v rámci cestovného poistenia, avšak vo výraznom časovom predstihu. Nie v deň, keď kupujete letenku.
Aj úrazové a liečebné náklady sú súčasťou cestovného poistenia.
Nie v základnom balíku za 20 eur na rok, ale v drahšom.

colsami
20. dec 2023

Ano ja mam tiez s Wizzair cerstve a zle skusenosti, minuly rok v lete nam zrusili let, behom dna od obeda najprv meskanie, co posuvali az do noci a o polnoci zrusili let takze sa letelo az na druhy den. (Uz poobede vedeli ze skrz nejake veci lietadlo nepoleti co ma o to viac vytacalo a nehovorim o tych ludoch so starkymi alebo batolatami ktori do noci cakali na letisku a nasledne o polnoci dali oznam ze o 6 rano Ti daju nahradny let... A teraz pekne na 4hodiny ries co ides robit, tam jedno okienko kde sa vsetci z letu nahrnuli akoze nahradne ubytko a pod... Otrasny zazitok)

Vyreklamovala som odskodne za letenku ale preplatenie vzniknutych nakladov ako ubytko co sme zbytocne noc platili a vsetky naklady vzniknute (strava, taxiky a pod) ani nechyrovalo, a to som zo vsetkeho mala doklady.
A ani odskodne za letenku by inak nebolo, obycajny smrtelnik by to davno vzdal. Neexistuje na nich cislo ani kontakt, iba automaty, a ked potom ziadas cez formular, komunikacia je asi taka ze nieco napises a vzdy tak 2 tyzdne som cakala na ich odpoved - a ja vzdy odpisala v ten den. Ked prisla odpoved, vzdy to boli iba vseobecne zvasty ako im je vsetko luto a ako sa neda, len aby si nevidela ani korunu. Akonahle som precitala ich odpoved do mna taka zlost vzdy vosla ze som mala chut vyhodit PC von oknom.
Ale tento boj som vyhrala 😃 tak aspon odskodne za letenky boli.

Ale ak mas moznost letiet s niekym inym aj za cenu drahsej letenky, uz by som isla tak.

smajliica
20. dec 2023

Poistenie vždy riešim externe (kľudne aj v deň nákupu letenky) a pripájam sa že Wizzair iba ak sa nedá nič iné alebo tie letenky sú extrémne lacné že za tie prípadne problémy to stojí. Už aj Ryanair je o poznanie lepší.

zuzina1988
autor
20. dec 2023

Dakujem velmi pekne vsetkym za odpovede, nasmerovali ste ma… a prajem pekne pohodove Vianoce 🎄❤️

zuzina1988
autor
20. dec 2023

@colsami dakujem za siahodlhu odpoved, uff to nastve. a mas moj obdiv za trpezlivost