Maminy potrebujeme pomôcť. Došlo nám vyučtovanie za plyn s obrovským nedoplatkom. dodávateľ je SPP. V skratke spotreba za rok 2010 68 m3; rok 2011 59m3. Teraz pozerám faktúru s vyrazeným dychom a prídem na to, že máme za rok 2012- 259m3 spotrebovaného plynu!!!! Nič extra sme nerobili, rúru mame elektricku, na vykurovanie plyn nepoužívame. Bývame v bytovke v Košiciach. Nerozumiem tomu nárastu. Pred tromi mesiacmi bola kontrola plynomerov vraj je všetko oki. Obávam sa, či s tým budem vedieť niečo robiť, kam sa obrátiť??? Vďaka
@meg9 ja som nieco podobne riesila so ZSE. Po vymene elektromera som po 2 mesiacoch zistila, ze je zaseknuty. Volala som tam, prisli vymenit, potvrdili chybu elektromera. O 3 mesiace nato mi prisiel nedoplatok na 300 eur a dovod - chybny elektromer a nedoplatok sa tahal aj do roku 2012. Okamzite som bola na kontaktnom mieste a podala reklamaciu. Ako zdôvodnenie som uviedla priemerny stav predchadzajucich rokov. Nedoplatok mi bol stornovany. Tiez zalezi ake cislo mate na plynomere. Je tam naozaj taka spotreba? Nie je niekto na vas napojeny? Urcite to chod reklamovat.
ahoj, pracujem v spp, ale momentálne som na rodičovskej. V prvom rade si skontroluj stav meradla. Telefónne číslo na zákaznícku linku je 0850 111 363. Ale ak ti súhlasí stav meradla, tak máš možnosť jedine požiadať o preskúšanie meradla. Je to služba, za ktorú si zaplatíš, ak pri skúške zistia, že meradlo bolo v poriadku. Ak zistia, že bolo zlé, tak za skúšku zaplatí spp a tebe príde opravná faktúra s nižšou spotrebou. Viac ak potrebuješ cez IP.
@meg9 tak na fakture by mala byt nejaké kontaktná adresa, či tel. číslo na info a treba sa pýtata tam. každopádne pokial sa vám to zdá neoprávenené, netreba sa bát reklamovat.