Vysoké poplatku v ČSOB

nikk3y
2. nov 2022

Ahojte ja som tu na koniku uz riesila ohladom poplatkov v CSoB nieco, no uz druhy mesiac mi zase chodia vysoke poplatky minuly mesiac som im to ja sprosta vyplatila, a vratit mi nechcu celu sumu .... a dnes kukam sms a tam 33€aj nieco za vedenie uctu.... co mi v banke vraveli ze ho mam zadarmo kedze ho mam smart, a nechcu aby som si ho zrusila, pytala som sa na zriadenie technickeho uctu ale ze aj za ten budem platit no ale snad nie 30e ako tu a bez dovodu . Prosim poradte ... som zúfalá 😥😢
A pracovnicky CSoB sa do tohto nemiesajte a nepiste mi ze je to antireklama, to len bude anti ked sa toto nevyriesi uz minule peniaze riesim s centralou a ziadam o hodinovu vypoved zamestnanca ktory toto zadava moje poplatky 👍 na takomto mieste sa taketo chyby nesmu diať!!!!!!!!!!!!!!!!

doriiis
2. nov 2022

A nevyberas z cudzieho bankomatu?

bilberryday
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
melanta
2. nov 2022

Aký máš účet? Konkrétne napíš. A ako máš poplatky uvedené vo výpise. Konkrétne napíš poplatok za poplatkom - suma aj popis. Banka ti neúčtuje nič, na čo nemá nárok. Zrejme máš ale zle nastavený a pracovníkom zle odkomunikovaný účet a využívaš služby, ktoré si myslíš, že máš zadarmo, ale nemáš. Takže ak chceš poradiť, napíš konkrétne typ účtu aký máš a on konkrétne poplatky, každý poplatok zvlášť sumu aj popis.

melanta
2. nov 2022

A k tej hodinovej výpovedi. Neviem, aké máš IQ, ale poplatky nezadáva žiadny zamestnanec. Či ozaj si myslíš, že každému klientovi zamestnanec účtuje poplatok za poplatkom? Veď by museli mať stovky zamestnancov len na poplatky. Poplatky účtuje systém automaticky, na základe toho, aký produkt máš.

zuzanaete
2. nov 2022

Autimatizacia nefunguje len vo vyrobe, ale ah v uctovnickych, bankovych …. systemoch. Poplatky rata a nauctuje system a nie zamestnanci. Kto by tych ludi zaplatil, aby na konci mesiaca kazdemu klientovi skontrolovali ucet a vsetky aktivity a nauctocali poplatky? Takze hodinovu vypoved moze mat jedine system a nie zamestnanec.

andrea_82
2. nov 2022

nemáš náhodou kreditnú kartu k účtu? Z ktorej si platila akoby do mínusu? Lebo tam bývajú také vysoké poplatky, ak nevyplatíš.

mk1111111111
2. nov 2022

Aj za nesplatene povoleneho precerpania uctu mozu byt take vysoke poplatky

julie19
2. nov 2022

Popozeraj tak ako ti tu niekto už písal jednotlivé položky tých poplatkov … niekde to musíš mať uvedene … v internet bankingu alebo vo faktúre .. my sme tak napr s mužom prišli na to, že SLSP si účtuje 2€ za vyber z iného bankomatu ako SLSP a +1€ ak si tam navolíš konkrétne bankovky … a muž zvesela tak bol zvyknuty vyberať 🙈, zajistí mal účet “zadarmo” ale musel splniť nejaké podmienky (mesačne zaplatiť kartou aspoň 300€ a mať aspoň 3 trvale príkazy a pod.) … každá banka a kazdy účet ma nejake podmienky, skús si toto zistiť … ja mám napr výbery z bankomatu spoplatnené ak vyberiem menej ako 70€ tak vždy vyberám viac aby som nemala nezmyselne poplatky 🤷‍♀️

majamat
2. nov 2022

ja platim 3e.
mas urcite nejake zle nadstavenie. mam ucet Pohoda.

jani727
2. nov 2022

poplatok za vyber z ineho bankomatu ako je ČSOB je pri smart učte 6€, ja som sa tak oklamala. Takže pozri za čo ti strhavaju peniaze niečo bud nesplnaš, alebo mas zle nastavene.

nikk3y
autor
2. nov 2022

@melanta tak potom maju chybny system nie nahodou? ked to udava system, a moje IQ nemas co riesit ani ja tu nikoho IQ neriesim, ja som z toho vychadzala ze chybu moze urobit len clovek a nie system 👋😊

nikk3y
autor
2. nov 2022

@jani727 ukazuje mi len poplatky za vedenie uctu a ked som to riesila minuly mesiac v banke tak som tam mala navrch o 182ks sms sprav viac .... a zato som platila, to riesim aj aby mi vratili peniaze späť

doriiis
2. nov 2022

@nikk3y ...zrušiť sms upozornenia,väčšina bánk využíva push notifikacie

nikk3y
autor
2. nov 2022

@majamat v banke sme to pozerali ja tento ucet mam len kvoli uveru uz len vobec nevyberam z bankomatov nic ... preto som sa ludi pytala na ten technicky ci maju skusenost ale ocividne vsetkych zaujalo uplne nieco ine

nikk3y
autor
2. nov 2022

@julie19 ucet nepouzivam chcela som ho zrusit no nedovolili mi ze budem platit viac za technicky ucet

nikk3y
autor
2. nov 2022

@mk1111111111 ? tak tomuto nechapem ked nepouzivam ucet

nikk3y
autor
2. nov 2022

@andrea_82 nie nemam urcite by som take nechcela

doriiis
2. nov 2022

@nikk3y ...nemôže to byť preto,lebo keď je to účet zadarmo a ty ho nevyužívas tak nespĺňas podmienky účtu zadarmo?

nikk3y
autor
2. nov 2022

@zuzanaete tak to uz je nanich niesom jedina ktorej sa to stalo ze im zobrali viac za poplatky a teraz vsetkych ludi zhanam a ked sa to nevyriesi tak potom sa spojim snimi co vyriesili ... lebo akoze kazdy mesiac platit ponaly 50e za vedenie uctu je dost

jani727
2. nov 2022

@nikk3y skús sa spýtat v banke, ake musíš splnať podmieky aby si mala smart učet zadarmo. Vela ludí ho ma zadarmo len treba splnať podmienky. A asi zaleží aj aky si mala učet predtym a čo si využívala. Nerozumiem ako ti možu naučtovať smsky ktoré si neodoslala to treba prekonzultovať s operatorom. Nikdy som navyše neplatila. Neplatíš za nejake sms služby alebo podobne?

nikk3y
autor
2. nov 2022

@melanta minule sme vswtko kontrolovali nic tam zle nieje zadane uz aj sms mi nechodia za kazdu platbu ale len pri pri písaní e na ucet mi dojde 🙄

nikk3y
autor
2. nov 2022

@jani727 no pojden tam dnes neskor lwn som chcela info ohladom technickeho kedze mi ho v banke nechcu spravit... tak v banke vedia ze ten ucwt nevyuzivam a ze len budem posielat peniaze na stiahnutie uveru, kedze mi nechvu spravit ten technicky, a vzdy mi opakuje ze sak za tento smart nebudem platit.... lenze sa asi sekla no

jani727
2. nov 2022

@nikk3y tu je sadzobník za smart učet čo všetko je spoplatnene https://www.csob.sk/documents/11005/100530/Sadz...

nikk3y
autor
2. nov 2022

@jani727 uz vobec nemam nic som mala len smsky ... tie sa vypli a teraz zase chcu odomna, ja nechapem akozee som v koncoch ako keby krutim cervenou kabelkou pri ceste

melanta
2. nov 2022

@nikk3y čiže jediné, na čo využívaš tento účet je to, že tam pošleš peniaze a stiahne sa ti splátka úveru. Nič iné na účte a s účtom nerobíš? V tom prípade máš mať účet zadarmo. Napíš oficiálnu sťažnosť, žiadaj vrátiť komplet všetky poplatky a odvolaj sa na bankového ombudsmana, že pokiaľ okamžite nepríde k náprave a nebude ti vrátené všetky neprávom stiahnuté poplatky, budeš uvedené riešiť s bankovým ombudsmanom. A rovno by som mu to aj poslala.

nikk3y
autor
2. nov 2022

@jani727 pozerala som to aj teraz aj predtym ale z toho nic nebude lebo ja ucet nevyuzivam nevyberam z bankomatov, neposielam

jani727
2. nov 2022

@nikk3y neviem ti viac poradiť, ak som mala problem, vzdy som volala na infolinku alebo šla osobne do banky a všetko s nimi prešla. Vždy mi poradili a zistila som, v akým zmenam prišlo a prečo mam zaučtovane poplatky navyše. Ja som mala učet zadarmo potom som niečo nesplnala prešla som na smart .. a zmenili podmienky a zistila som že už nemam 1 vyber z ineho bankomatu zadarmo, čiže pri smart učte možem vyberat len z bankomatov čsob. Preto treba aj zistiť ako je to aj s tymi smskami prečo ti za ne strhaval,i za čo si vlastne platila a ako to spraviť tak aby to bolo bez poplatku.

nikk3y
autor
2. nov 2022

@melanta napises mi sukromnu prosim?

nikk3y
autor
2. nov 2022

@doriiis nemam uz nic 😊

jana005
2. nov 2022

@nikk3y ja mám Smart účet a neplatím nič.
Je to blbosť, že ti za vedenie účtu sťahujú 50 eur.
Nemáš náhodou kreditku a neplatíš?
Vtedy ti z účtu sťahujú adekvátnu čiastku