Uniqa - divný postup technika

stefan055
29. okt 2024

Dobrý deň, bola mi spôsobená škoda na aute. Vinník si priznal chybu. Všetko sa spísalo a poslalo do poistovni. Škodu na mojom vozidle mal vyčísliť zmluvný servis, ale ozval sa mi technik z Uniqa že chce fotky auta a škody. To som mu poslal a mal som v pláne vozidlo odniesť do servisu a faktúru zaslať do poistovni. A prišiel problém, z uniqa mi prišlo rozhodnutie že po dohode so mňou, som súhlasil na vyplatení rozpočtom a že mi pošlú peniaze na účet. Suma za ktorú kúpim akurát tak jednu časť ktorá mi bola poškodená. 😄 Volal som na infolinku, tam mi pani povedala že tak to tam zadal technik. Že napíšeme správu cez ích portál že si to žiadam dať do servisu a pošlem faktúru. Že to technik dá do systému. Volal som technikovy a samozrejme že mi nezdvihol a nezavolal naspäť. Žiadne nové rozhodnutie mi neprišlo. Je to normálne?

blue_horse_1
29. okt 2024

@stefan055
Mas papier z obhliadky? Tam to bude uvedene ci si suhlasil aby plnili rozpoctom.

stefan055
autor
29. okt 2024

@blue_horse_1 áno, poslal mi zápis o poškodení vozidla na mail, poslal som mu fotky a cez net na oko naklikal že miesto obhliadky kde bývam, dátum a že som tam bol s ním, forma likvidácie: dohodou tkzv že sme sa dohodli na vyplatenie rozpočtom

lubkovaandrejka
29. okt 2024

@stefan055 vies co, ja by som si po skusenosti s Uniqou auto u nich druhykrat poistit nedala a ani nikdy nedam.

stefan055
autor
29. okt 2024

@lubkovaandrejka ani ja, ale vinník ju má, zajtra to znova obvolám a asi budem musieť narobiť cirkus 😄

lubkovaandrejka
29. okt 2024

@stefan055 inak,cirkus je jedine,co zabera 😆drzim palce.

lija22
29. okt 2024

ja by som nepanikarila. Nedorozumenie. Bud v klude a informuj ich ze si ziadal aj ziadas preplatit opravu v servise atd. btw ja kvoli takymto kktskym natahovackam nikdy nevolam. Vdakabohu za emaile, ze mam vsetko cierne na bielom.

stefan055
autor
29. okt 2024