Dobry deň, mám problém s Union poisťovňou. Na konci júna vznikla škodová udalosť na dovolenke. Bola som poistená so 100% krytím aj na tú konkrétnu vec kt. sa stala. Všetky doklady majú k dispozícii. Nereagujú, už to s nimi riešila aj CK. Nemenovaná pani nemá dôvod zadržiavať. Poradte čo s tým.
Zákaznícke centrum:
07:30 - 18:00 v pracovný deň
0850 003 333. (domáce hovory)
pravidelne sa ozvať, čo iné…
@miskajerry už som tam volala 20 x, je to iba zakaznicke centrum, nechcú ma skontaktovať s likvidátorkou.
nič rozumnejšie neexistuje, len otravovať… možno aj osobne…
všeobecne platí, že stanovená doba na vybavenie požiadavku je 1 mesiac od samotného oznámenia poistnej udalosti… no ale aj dovolenkové obdobie, choroba, čo ja viem …
@tmonika uplynul uz mesiac od podania?
Ak áno napíš mail v znení, že chceš obratom vedieť v akom stave sa nachádza tvoja žiadosť podaná dňa.....predmet žiadosti....
A tiež potvrdiť, či majú z tvojej strany všetko potrebné, ak nie, nech konkrétne uvedú čo.
Pokiaľ požadované info neobdržíš písomne do ...dni, dovoľuješ si ich informovať, že ich bude kontaktovať tvoj právny zástupca.
Ak je suma väčšia obetovala by som par E, aby mi dáky právnik urobil 1 list s paragrafmi a lehota mi čo sú povinný dodržať a s upozornením, že ich nečinnosti ti vzniká škoda, ktorú si budeš uplatňovať resp. zadržiavaním tvojich peňazí u nich ide o bezdôvodne obohatenie atď. Právnik by už vedel.
Ak ide o menšiu sumu, tak ešte jeden mail a ďalší mail aj kópia na SOI, za nedodržanie zmluvných podmienok.
@tmonika škodova udalosť sa stala koncom júna. Mesiac, čo je stanovená lehota na vybavenie sa počíta od doručenia posledného potrebného dokladu (všetky potrebné vyplnené papiere, fotodokumentacia, policajná správa, faktúry z opravy, lekárske správy...). Union poisťovne majú všade pobočky, ak teda už neodpovedajú inak, treba sa zastaviť osobne. Ak už prešiel naozaj mesiac, preveriť, či majú všetky potrebné dokumenty na uzatvorenie poistnej udalosti a urgovat. Poprípade kontaktovať SKP, ale nerobila by som drámu kvôli pár dňom. Je leto, ľudia majú dovolenky, všade sa musí zastupovať, je málo personálu, teda všetko sa predlžuje ....
@tmonika Podnet na Národnú banku Slovenska. Vykonáva dohľad nad finančným a poistným trhom.
Union má taký bordel vo svojích papieroch, spisoch atď., že katastrófa. 6 rokov som sa z nimi naťahovala kvôli ich chybe, ktorú urobili, nakoniec to skončilo súdom, ktorý som samozrejme vyhrala. Ale trvalo to hrozne hrozne dlho. Vidím, že sa tam veľa nezmenilo.
@nelca84 pozeram to priebezne, je tam vsetko zelenym odfajknute…
@jarka_black
@jarka_black dakujem
@tmonika Dobrý deň,
ak sa jedná o škodovú udalosť, tie vybavujeme do 30 dní, ak máme všetky náležitosti potrebné k tomuto poistnému plneniu. Môže byť situácia, že z Vašej strany máme všetky potrebné dokumenty, ale čakáme na vyžiadané dokumenty od iných zúčastnených osôb, lekárskych správ od eurocross alebo nemocníc (v prípade storna zájazdu sa overujú informácie aj v ambulanciách), stornopodmienky danej CK, prípadne ďalšie veci, ktoré predĺžia čas vyriešenia škodovej udalosti. Na pozadí preto môžu prebiehať viaceré procesy a každú škodovú udalosť podrobne monitorujeme pre narastajúci počet podvodných konaní. Keďže nemám bližšie informácie k Vašej škodovej udalosti, neviem sa k tomu konkrétne vyjadriť, ale veríme, že čoskoro bude vyriešená k Vašej spokojnosti. V prípade záujmu o preverenie, napíšte mi bliźšie informácie na cc.podpora@union.sk. Ďakujem za pochopenie.
@tmonika samozrejme, že sa na likvidačné nedovolate, lebo kontakt máte iba emailový. Neviete sa spojitm s dotyčnou osobou kde to viazne a aký má problém.