Chcel by som upozornit na tuto podvodnicku banku. Synovi strhlo neopravnene 440€ z uctu cez platobnu kartu na nejaky Rusky ucet ihned si dal zablokovat kartu spisal reklamaciu cez ich stranku a aj osobne na pobocke. Po 30 dnoch mu prisla odpoved ze zamietaju jeho reklamaciu. Odvolal sa a napisal im co si o nich mysli tak mu napisali ze vzhladom k tomu ze si vsimli ze ma poisteny ucet mu vratia a teraz dobre citajte do 90 dni 200€ zo 440€. Tak co je to za banku ktora nevie chranit svojho klienta a dopusti aby podvodnici tahali peniaze z kariet. A ako je mozne ze ten kto riesil reklamaciu si nevsimol ze ma poistenie. V slovenskej sporitelni by sa toto nikdy nestalo ako u tychto podvodnikov! Ked sa raz zablokuje karta ako moze prejst transakcia? S touto bankou uz nechceme mat nic spolocne a sa cudujem ze este maju vobec tyto spekulanti nejakych klientov
Mne bola Unikredit banka vyzdy nesympaticka.Mala som tam len kratko ucet a hned som si ho aj zmazala.
Prosim treba dopisat viac veci... neopravnene strhnutie - ak zadal ON niekde na nejakej pochybnej stranke s ruskym backroundom svoje udaje a este to odklikol bezpecnostnymi prvkami - tak mu vratia "good will" nejaku cast, ale ani to nemusia... ja si nemyslim, ze ti vsetko syn povedal, pretoze ked realne niekto stiahne neopravnene, banka ti to vrati do 48h...
Od UniCredit nikdy nič akurát minulý mesiac som im dosplacala študentskú pôžičku ktorú som mala na 8 rokov ale s takými podmienkami že koniec...to je najhoršia banka..nepoznáme nikoho osobne čo by s nimi mal dobre skúsenosti
A na akej stranke tvoj syn zadal vsetky udaje svojej platobnej karty? Ci podvodnici z webstranky nahodou trafili cislo karty, exp dtim a cvv platobnej karty?
Tak ale urcite to nestiahlo peniaze len tak... a ked zablokujes kartu POTOM ako peniaze odisli, tak vies na co je to dobre ;)
kazda minca ma dve strany a ja neverim, ze nejaka banka ma potrebu byt takato "podvodnicka"... mam kolegov s touto bankou roky a aj klientov par, ktori ju maju/mali a o taktomto niecom som nepocula. Mne ked dcera cez google play poplatila veci vsetko som vyreklamovala a vratili mi to.. banka skuma kam peniaze isli, na zaklade coho a vyriesi ak je co riesit..
Nemusel nic zadat, mne sa stalo v sobotu poobede, ze mi zrazu cinklo, ze nakup za 300e. Vedela som, ze som nic v tej sume nekupovala. Hned som volala na infolinku, reklamovala som neznamu platbu a kartu som zablokovala. Pravdepodobne sa niekto dostal k udajom, uplne bezne nakupujem na internete, ale nikdy si udaje neukladam. Islo o zahranicnu platbu, cize tie nie je ani potrebne verifikovat... Dnes mi 300e pripisali na ucet. SLSP.
Mne sa toto stalo pred par rokmi a v momente mi unicredit zablokoval ucet, sami od seba. Boli to platby z roznych kutov sveta... Potom som sa na to osobne pytala co sa stalo, a stalo sa to ze par mesiacov pred tym som kupovala listky na koncert a muselo sa zaplatit tak, ze som zadavala cislo karty... A ma vystopovali. Od vtedy uz nic takto nenakupujem... Ozaj, bez problemov mi peniaze vratili vsetky
@nelca84 ale ked mu to zamietli, tak asi na tom participoval, aj ked asi nevedome, teraz je vela podvodov, kedy ludia kliknu na nejaky link, co im niekto posle, zadaju udaje z karty, a este aj potvrdia 3DS, treba byt oparny, TB ma teraz k roznym podvodom edukativne videa https://www.youtube.com/c/tatrabanka/videos
@liz_lemon nuz ak chalan sam nieco potvrdil, tak k tomu len tolko, ze za blbost sa plati.
Minule som tu citala, ako niekto dokonca potvrdzoval platby tretej osobe po telefone. Dotycna prisla dokopy tusim o 1100€ 🤦♀️
Ano, vsetky banky na to upozornuju na svojich strankach, dokonca chodia upozornenia aj do IB, ale aj tak sa vzdy najdu pripady, co klikaju na linky s vidinou, ze zdedili milion po strykovi zo zahraniacia a podobne...
@milanik26 je jedno aka banka to je, princip je stále rovnaký. V momente ako su platby potvrdene a odisli, banka s tým vela neurobi (v nedelu bol tento pripad aj v obcan za dverami). Rieši sa to potom cez policiu, ale kto vie ako uspesne asi nie...
@milanik26 vsak ja viem, ze je to ina banka, ale situacia rovnaka. Mne povedali, ze na zaklade reklamacie budu zistovat, ci som skutocne tu platbu sama nepotvrdila. V tom pripade, by mi reklamaciu samozrejme zamietli. Mne ju ale uznali a peniaze vratili ani nie za 4 dni. Takze tu je otazka, ci syn naozaj nic nepotvrdil, ked mu to zamietli.
@simca06022011 pozerala som tu reportaz na RTVS, a cele to vyznelo, ako keby banka nedavala pozor na peniaze klientov, a velka skoda, ze sa mbank k tomu nechcela vyjadrit, lebo to cele budilo dojem, ze klient s tym nic nema, a prisiel o peniaze, ale cele to bude uplne inak, klient musel prezradit udaje potrebne k realizacii platieb, ci uz po telefone, alebo mu prisiel mailom nejaky link, alebo to mohol byt aj niekto z rodiny, kto ma pristup ku karte, mna ten pan absolutne nepresvedcil, a ak by sa jednalo o obycajnu internetovu nezabezpecenu platbu, tak mu banka peniaze vrati, ale tu islo o zabezpecenu platbu 3DS, alebo o bezkontaktnu autorizovanu cez GP/AP
@liz_lemon ano je to skoda ze sa nevyjadrili, podla mna si tiez vymyslal, resp. Zatlkal, lebo to potvrdil a neskoro sa uveodmil. Uz to ze nahodu "bol práve vtedy v bankingu ked platby odisli/cakali" je divne. musel to potvrdiť ten pan, takato suma neodide z uctu len tak, casto na taku sumu nestaci uz len overenie nejakym klikom. Ja som platila z Tatry kartou jeden vecer viac veci, aj do zahranicia a kopa platieb aliexpress a v noci mi volali z dialogu, ze co sa deje, ci ja nakupujem alebo to bloknu. Detto vub podnikatelske ucty, kym si zvykli ze vysoke platby chodia hore dole, volali nam niekoľkokrat. A to su tam uz ine overovania, aplikacia nestaci, musim pouzit tokeny a ine overenia na vyssie sumy
Existuje bankový ombudsman. Skúste kontaktovať čo poradí