Sťažnosť na pracovníka banky

jani854
2. okt 2024

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či je možné podať sťažnosť na zamestnanca banky. Chcelj sme si brať hypotéku so založením domu bol tam problém lebo rodiny príslušník bol pn Spravili to úplne inak ako sme chceli tak to nevyšlo. Vraveli že o mesiac to pôjde na mňa bez problémov.. tak sme žiadali naspäť znalecký posudok samozrejme že doručia s poplatkom. Doteraz neprišiel a to už je cez mesiac... Na konci mesiaca sme dali žiadosť nie do nášho okresu ale do iného do banky.. všetko v poriadku a z ničoho nič nám volali z banky že našu žiadosť si zobral pracovník z nášho okresu ,, povedal že to má rozpracované že nech mu dajú láskavo vsetke papiere a dodal že aj tak to nevyjde,, hneď sme to riešili že akým právom si zobral tie papiere a naše osobné údaje keď sme to dali robiť do iného okresu... Proste im zobral vsetke papiere. Prišli sme za ním strašné nás presviedčal že to on urobili .. ale ja som už mala tušenie že tam niečo je a že sa niekto do toho obul. Po žiadosti sa nám neozýval nevolal .. zavolali sme a povedal že caká na nasu 7 výplatu čo je volovina lebo stačili vždy 6 vravím teda ok... Nakoniec nám už ani telefón nedvíhal vypinali telefón... Tak sme volali cez niekoho iného a povedal že to nevyšlo lebo že máme problémy na sociálke! Na sociálke nemáme nič... Že nech si prídeme po papiere že sú nachystané .. nakoniec z neho vyšlo že tam je problém ale on ho nevie vyriešiť... Zrazu to už sociálka nebola!!! Prišla som po papiere a dal mi znalecký posudok aj vsetke papiere čo sme mali na pobočke v inom okrese čo si on zobral.
Pýtam sa že ako je možné že teraz mi vracia posudok keď na ten minulý čakáme doteraz povedal že no lebo on je na centrále v Žiline.. on nám tu žiadosť ani nepodal len nás ťahal za nos... Očividne by ten znalecký posudok bol tiež na centrále keby podal žiadosť nie ?? Či sa mýlim.. ďakujem za odpoveď

jarka_black
2. okt 2024

v danej banke

mathob
2. okt 2024

@jani854 takže je to asi primabanka, ak centrála v Žiline... , je možné, že typek nevie s tým pohnúť ( tých dôvodov môže byť viac...), asi by som si dala zavolať veduceho/riaditeľa pobočky a riadne sa ho povypytovala co to má znamenať, vždy sa to dá poslať aspoň na preschvalenie

ella1234
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
jani854
autor
2. okt 2024

@mathob v centrále v Bratislave. Zle som to napísala ..
Tam ide o to že že nám zobral žiadosť z iného okresu a povedal na istotu že aj tak to nevyjde a nám že to vyjde... Trvalo to 3 týždne.. a 3 týždne sa neschvaľuje... Pokiaľ viem ja.

jani854
autor
2. okt 2024

@jani854 a že akým právom to idú robiť že on to má rozrobené .. my sme to riešili cez osobného poradcu a on moje údaje proste si zobral on ,, že on to má rozpracované,,

jani854
autor
2. okt 2024

Proste nezdá sa nám to že to nechceme riešiť cez neho a on sa objaví v inom okrese a zoberie si naše údaje a 3 týždne čakáme a nakoniec čakáme na 7 výplatu nakoniec je problém v sociálnej potom že to není sociálna ale že on nám nemôže povedať dôvod ... Proste len vykrývanie a klamanie .

simca06022011
2. okt 2024

boli ste v inej pobocke v ramci jednej banky? ten pracovnik co vas riesil, bol vo vasej pobocke? a vy ste isli potom do inej pobocky? lebo stracam sa... AK je to takto, tak je to bezne, nas napr. vratili z pobocky kde mame prevadzku a riesili nas bankari v nasej banke, kde mame sidlo... a osobne udaje.. no.... hocijktori bankar, ktory by sa prihlasil do systemu by ich videl a riesil. Tie pobocky su uplne prepojene.
My sme nakoniec ziadali o prelozenie vsetkej dokumentacie inde, lebo tiez sme mali takuto bankarku, co len po kavickach a drinkoch chodila a my sme takmer prisli o 300t obchod... zachranovala nas potom o 5 minut 12 ina banka...
Vezmite si vsetky papiere co vam dal, a ked budete ziadat o uver v inej pobocke = proste im zakazte to posielat im. A samozrjeme, v banke na tohto pracovnika viete normalne riadne podat staznost... len to napiste aby to malo aj hlavu aj patu a zaroven mozete ziadat aj riadne vyriesenie vasho "pripadu", lebo minimalne ma riadne komunikovat a veci nacas vybavovat, ak to ako bankar nevie, nech si hlada inu pracu. A pre istotu by som zbehla do inej banky... viac ponuk, strach ze pridu o klienta, niekedy to pomaha :D aspon nam to pomohlo.

martinbud
2. okt 2024

@jani854 je to celé zamotané. Za mňa , keby ste to riešili cez finančného poradcu , máte to na takej pobočke kde chcete vy prípadne poradca vám poradí schopného človeka . Ja vždy všetko riešim s riaditeľmi pobočiek v jednotlivých bankách a oni to potom posunu na pracovníka ale vždy na to dohliada . Každý prípad je ok

gas1201
3. okt 2024

som v tom stratený, ale odpoveď na tvoju prvú otázku - sťažnosť na zamestnanca samozrejme môžeš podať tak ako v akejkoľvek inej firme.

ahhola
3. okt 2024

Ked ste dali 2. ziadost, mohli ste informovat banku, ze uz ste nieco riesili s bankou c. 1...ta ista? A neprajete si, aby niekto spajal tito 2.pripady,ze zacinate znova, lebo z prveho podania nespravili nic. To tam nemaju ti okienkari supervizora nad sebou, ked vidia, ze sa v pripade placa a nevie s tym hnut a pri 2. Podani ide do toho vrtat ten isty neschopenko?

jani854
autor
4. okt 2024

@ahhola máme podozrenie že to tam ani nepodal . Lebo zakazdym nám povedal iný dôvod zamietnutnia a keď som mu povedala že to tam ani nepodal ostal v šoku a nevedel čo povedať.. ked nám to nevyšlo na prvý krát.. dali sme to do iného okresu po známosti tá nám volala že z našeho okresu si prišiel po to pán že akým právom to tu majú keď to rieši on a dodal aj tak to nevyjde vsetke papiere si zobral a keď sme boli za ním tak všetko zapieral že to tak nebolo. Už sa nám to nechcelo stále riešiť ubezpečoval nás že to urobí.. a ďalšie 3 tyzdne nám nedvíhal telefón a nekontaktoval nás.. keď sme sa mu dovolili tak že čaká na ďalšiu vyplatu čo je volovina .. potom zas sme len čakali čakali a nič a nakoniec z iného čísla sme volali zdvihol a povedal že tam je problém zo sociálku ... Tam sme si vs kto zistili a nič tam nemáme zle .. potom sa už vyktucal že tam je iný dôvod ale on s tym nič neurobí a furt zatĺkal a nepovedal nič. Papiere sme v ten deň malú nachystané na stoke že či môžeme po nej prísť . Čo je dosť zaujímavé keďže sa to posiela na schvaľovanie atď... Príde mi to ako ako keby sa niekto do toho obul až nám to nepodáva...

martinbud
4. okt 2024

@jani854 preto to vždy riešim s riaditeľom pobočky. A nakoniec sme to ako vybavili ? Podala sa ťa žiadosť ? Vyriešila sa ?

jani854
autor
4. okt 2024

@martinbud problém je že to bol on... A bol riadne arogantný.. takže preto . Ideme to len spísať . A podať...
Peniaze nám schválili v inej banke hneď a nemali žiaden problém

mathob
4. okt 2024

@jani854 jasné nenechajte to tak,isto nie ste jediní ku ktorým sa "pán" riaditeľ takto správa...super že sa podarilo poriešiť v inej banke