Ahojte, akú sú vaše skúsenosti s Telekomom? Stala sa nám totiž nepríjemnosť. Muž v júli platil účty, ale zamenil nejaké platby a proste neuhradil splátku za internet. To malo byť zaplatené myslím do 20. júla. Chápem, že sme boli 3,5 týždňa po termíne, no neprišla žiadna upomienka ani pripomienka k splatnosti a proste surovo nás odpojili od internetu. Pritom všetky platby doteraz sme mali vždy načas zaplatené a nikdy sme nemali s nimi žiadny problém.. Jasné, že zabudnutú platbu sme ihneď obratom uhradili, no prekvapilo ma, že poctivo u nich 6 rokov platíme služby, raz za život sa omeškáme s platbou a oni nám natvrdo vypnú intrnet. Navyše, zistili sme to náhodne ráno, keď sme chceli začať home office...
Mne faktura z telekomu pride do sms, mailu, aplikacie, mam inkaso na platby, neexistuje zabudnut zaplatit... Okrem toho telekom ponukal aj odklad zaplatenia faktury. Cize z ich strany xy moznosti ako nezabudnut.
presne.Najlepšie je inkaso na všetky platby aj my to tak máme.Volakedy sme mali na faktúry ale to bolo o ničom chodiť to platiť do banky alebo na poštu.Od telekomu máme aj my magio pevný net.Ja som s ním spokojná
Určite ti prišla minimálne SMS , že treba uhradiť a nie len jedna. Takze si to proste odignorovala tak ta vypli. That’s all 👍
Nie, nic nam neprislo. Pozreli sme s muzom jeho maily, smsky.. nikde nic. Adresu tam ma nahlasenu povodnu, rodicovsku, no svokrovci hovoria, ze neprislo nic za posledne tyzdne. Preluskala som vsetky kontaktne udaje na zmluve, vsetko sedi. Prave preto sa cudujem, preco nas tak tvrdo odstavili.
Ak máte v Telecom nahlásené vaše č. mobilu, adresu, na ktorej máte internet, adresu, kam majú posielať faktúry a neprišli vám,, treba im napísať. Že vám žiadne upozornenie o nezaplatení nebolo doručené. Ani poštou, ani SMS.Žiadate zdôvodnenie,. (možno sa stala chyba u nich, že vám zabudli poslať upomienku)
posli do IP nejaky kontaktny udaj, preverim ti to
Podobne zla skusenost ... pri prechode od nich k inemu operatorovi... spravila som tam riadny cirkus aj ziadala spat co mi neopravnene nauctovali,aj vratili... gro problemu - spatne podane info od ich zamestnancov (opakovane) a neplatny mail..nemate u nich tiez nahlaseny stary mailovy kontakt ktory nepouzivate ? Mozno vyzvy a upomienky chodili tam.
Skontroluhte si kontakty. Vela sprostredkovatelov napriklad aj zse bez upozornenia prestali posielat postu ale zacali rmaily. Mozno upomienky skonvili niekde v spame. A mali by poslat upomienky
Ja mam zlu skusenost zaplatila som 2x tu istú faktúru omylom ja cez sek a priatel cez účet až potom sme zistili ze 2krat sme to isté zaplatili. A oni ešte raz mi poslali to isté v tom čase som aj rušila paušál tam tak som uhradzovala to zo zmluvnou pokutou. Bola som priamo tam nikto peniaze nevrátil tvrdili ze už to mám zrušené o mesiac prišla ďalšia faktúra karta pritom už ani nebola aktívna tak som tam išla znova ze prečo mi posielajú fakturi keď je to zrušené tak ze asi sa stal omyl ze toto už nemám platiť. 2mesiace na to mi prišla domov exekúcia. Ze som neuhradla faktúru volala som exekutorovi chtiac nechtiac musela som ho zaplatiť. 👿 aby som žiadne exekúcie nemala pol roka na to jak všetko bolo zaplatené znova exekúcia s tmobile. Skoro ma porazilo už mi ziadne faktúri ani nič neposielali tak za co ? Toto som uz odmietla zaplatiť. Do dnes už nič neprišlo qle to už som tam kričala po nich. Je tomu cca 5r
Mne z Telekomu vždy príde mailom faktúra, a zároveň aj sms, že mi bola vystavená a poslaná faktúra. Keď sa prizabudnem, príde mi sms, že mi pripomínajú splatnosť faktúry a k tomu mi to visí ako neuhradené aj v aplikácii, hneď keď ju otvorím, tak veľkým písmom to tam svieti. A keď uhradím, príde mi sms, že ďakujú za úhradu faktúry.
Nám sa raz stalo že muž zaplatil faktúru a variabilný symbol pokašľali...cestou na dovolenku došla sms-ka že neregistruje platbu tak vyhľadal čo platil, nahlásili sme nesprávny variabilný symbol a spárovali si to. Inak ale po 11 rokoch z telekomu odchádzame...veľké reklamy na optiku a my ficime na 5mb za sekundu kým platíme 30. Mne to hlava neberie...pritom už v kuse vypadáva, tv zastavuje lebo je slabý net. V čase pandemie sme si dali ďalší net od Slovanetu a teda oveľa rychlejsi
Chcela by som sa opýtať či je normálne keď mi prišiel email že nemám zaplatené faktúry 4/5/6/8 z rok 2021 a pritom uhradené boli aj som posielala výpisy z internetbanking s tým že nakoniec mi to uznali.
Dnes mi zase prišlo že nemám úhradené faktúry za 2/3/5/7/11 rok 2021 vraj to mám uhradiť a pritom to uhradené je????? Môže mi po dvoch rokoch prísť neuhradenie faktúry????Prečo to mám 2x platiť???
Ja tie najlepsie.Za prve musite mat niekolko neuhradenych faktur aby vas vobec vypli a chodi tolko notifikacnych sprav velmi slusnym sposobom napisanych,ze neexistuje ze by sa dalo zabudnut.Neprislo vam divne ze niekolko mesiacov neplatite faktury za internet?Ja mam skusenosti s absolutnou ochotou,ustretovostou aj odkladom splatok,maju aj ludske pochopenie.Preco ste nesli do Telekomu ked ste niekolko mesiacov neplatili za internet?Ved to ste museli mat minimalne 3 faktury nezaplatene ked vas vypli?
@maminkadeticiek ja som tie faktúry zaplatené mala aj som posielala výpisy...najprv to boli 3,,nezaplatené,, faktúry ktoré mi nakoniec uznali zrazu ich našli 6.... a aj tie mám zaplatené...
nechápem ako je možné že po dvoch rokoch si nájdu nezaplatené faktúry a keby som to naozaj neplatila tak hneď by ma predsa vypli...niekedy pár dní keď meškám už príde výzva k zaplatenie z nie po dvoch rokoch
Upomienky museli prist, nie raz a nie dvakrat. Ma to kazdy poskytovatel, od najmensieho az po velkych ako je Orange a Telekom. Zakaznik je vypnuty az po 2 vystavenych fakturach. Ak si teda prvu zabudla nedopatrenim zaplatit, prisla ti dalsia faktura, ak si ju uhradila, nevypli by ta.
Dalsia Podstatna vec je, ake mate kontaktne udaje v telekome. Ak boli pri podpise zmluvy zadane nespravne, a vy ste to podpisali, Telekom na vine nie je.
A dalsia bezna vec je mat zriadene inkaso, alebo mat aplikaciu v telefone kde vidis svoju spotrebu, svoje faktury a aj to, ci je alebo nie je uhradena.