Rodičia nedostali rodičovský dochodok

andreasko
16. máj 2023

Dobrý večer prosím vás mám jedinú otázku ...moji rodičia nedostali vyplatený rodičovský dochodok ...od môjho brata áno ten pracuje ako učiteľ a nechápem prečo odo mňa ako dcéry nie. .som 7 rokov zamestnaná vo veľkej firme ...ďakujem

ana82
16. máj 2023

@andreasko treba sa obrátiť na sociálnu poisľovňu, majú tam zmätok

tinkavvv
16. máj 2023

@andreasko asi len chyba v sparovani dietata a rodicov. Zavolaj do socialnej poistovne.

deti95060810
16. máj 2023

takýchto prípadov je vraj veľa...

blancheporte
16. máj 2023

@andreasko zober rozhodnutie, ktoré rodičia dostali a svoj rodný list.Chod do socpoist. na dôchodkové oddelenie.Tam s tebou spíšu zápisnicu a pošlú na ústredie do BA.

dzulli1980
16. máj 2023

Toho je strašne veľa ... mama tiež riešila ... treba ísť s rodným listom dieťaťa, od ktorého nedostala rodičovský dôchodok na sociálnu poisťovňu.
@andreasko

valiant
16. máj 2023

ako píše @blancheporte chyba je v registri fyzických osôb, nie je spárované dieťa s rodičom. Rodič vezme rozhodnutie a rodný list dietata a zbehne na SP, spíše sa to. Postupne sa do dočistí a každému sa doplatí čo mu prináleží.

andreasko
autor
17. máj 2023
ovaaa
17. máj 2023

Mohol aj odmietnuť.

eeffka
17. máj 2023

@ovaaa pyta sa dcera kde je jej rodicovsky, tak snad by vedela ze im ho odmietla ☺️

andreasko
autor
17. máj 2023

@eeffka presne tak!

petamich
17. máj 2023

@ovaaa to je tam uvedene ak je spravne sparovane dieta a odmietlo

veverka84
17. máj 2023

@andreasko mamina dostala od nas 3 otec len od dcer 😂🤷🏻‍♀️ze ma syna neeviduju,ako pisali baby maju v tom bordel…treba ist na SP

dzina007
17. máj 2023

U nas svokor dostal len od dcery od manzela nie. Svokra dostala od oboch. Sli na socialnu poistovnu, poziadali o predlozenie rodneho listu manzela, dolozili ho a bude mu vyplateny.

Je v tom chaos. Tak niekedy papiere chybaju alebo su zle zalozene v digi forme.

saxana000
17. máj 2023