Reserved platba - problém

mirkasmile
7. jan 2022

Ahojte,

prosím Vás pekne, riešil toto niekto?
Ide o to,že mi prišiel mail,že som nezaplatila za internetovu objednávku, čo som objednala na predajňu, a tu mám už dávno doma.
Volala som do banky,kde mi povedali,že Reserved veľmi nešťastné ten mail formuloval, chyba bola na ich strane,lebo ja som platbu autorizovala, no Reserved si peniaze nestiahol, a ja som ešte aj predtým,ako mi objednávka prišla volala na infolinku,že všetko prebehlo v poriadku a odošlú mi to.
Skúsila som to cez priložený link ešte raz uhradiť,ale opäť to isté, zlyhalo to z ich strany (bol to reálne Reserved, aj banka to potvrdila).
No a chcem sa s nimi dohodnúť teda na platbe predovodom.
Ide len o to,že nechcem vyzerať ako nejaký neplatič alebo čo 😅
Chcela som volať na infolinku, ale aby som 15minut čakala na spojenie s operátorom 🙈
Email bol support.sk@reserved.com, takže od nich.

Vďaka za odpovede

martina1201
7. jan 2022

@mirkasmile nechápem. Ako si si mohla vyzdvihnúť na predajni tovar keď platbu nesparovali? Čím si sa preukázala pri preberaní?? Z účtu ti platba neodišla? Skontrolovala si si to?
Ešte keď ti to potvrdili aj na infolinke, že je to uhradené.... Trošku divné mi to príde.

7lenka11
7. jan 2022

ako ti mohli vydať balík na predajni, ak im v systému svietilo, že je to nezaplatené? toto by si mali riešiť oni.. ak predavačka evidovala zásielku ako zaplatenú, tak nič navyše neplať.. musia si to prioritne oni dať do poriadku.. treba tam napísať mail, nech ti vysvetlia situáciu.. sama od seba by som opakovane peniaze neposielala

mirkasmile
autor
7. jan 2022

@martina1201
@7lenka11
Akože tiež nechápem, ale podľa banky mi peniaze neodišli z účtu. Že ja som platbu urobila, a aj autorizovala, avšak predajca si tieto peniaze nestiahol.
A toto fakt nechápem, lebo veď oni na predajňu odosielajú až keď teda je to vyplatené 🤷
Fakt toto nechápem

mirkasmile
autor
7. jan 2022

@7lenka11 mne aj prišla smska,že balík mám na predajni 🤷 a keďže podľa zákazníckeho servisu bolo všetko okej tak som nemala vôbec nijaké pochybnosti,že je všetko ok.
A popravde som si stav účtu celé sviatky nekontrolovala 🤷 no v aplikácii mi tak isto neukazuje,že by tá platba bolo urobená 🤷 ale podľa banky to je systémová chyba práve Reservedu

mirkasmile
autor
7. jan 2022

https://www.modrykonik.sk/forum/internetova-vsehochut/objednavka-z-reserved/ paradoxne sa jedná o túto zásielku 😂😂😂😂😂😂 ale hovorím, volala som na infolinku, vraj všetko v poriadku,platba priradena a budú to odosielať. Aj odoslali, aj mi to prišlo, aj som to prebrala 😂

simca06022011
7. jan 2022

Normalne im napist email, ze napriek tomu ze ty platbu autorizujes a urobit, to nefunguje a nech ti poslu platobne udaje k uhrade a posles im to teda tymto sposobom (my mame napr. eshop s ecard od VUB a toto si neviem predstavit, neviem aku banku pouzivaju , co je tam za problem, reserved by si nemal nic stahovat, ta platba by po tvojom autorizovani automaticky mala ist...).

mirkasmile
autor
7. jan 2022

@simca06022011 banka mi to tak vysvetlila, že ja som na základe platby kartou tieto prostriedky ponúkla obchodníkovi, a ten ich mal stiahnuť, no neurobil tak, a prostriedky mi ostali na účte.
Tiež je to pre mňa niečo nové 🤷
Mail som poslala a čakám na vyjadrenie

simca06022011
7. jan 2022

@mirkasmile moze byt, ze su aj ine systemy, ja nic nikde nestahujem. moj eshop-system vygeneruje udaje objednavky k platbe kartou, do toho kartoveho "portalu" (to ma kazda banka svoje) a tam zada zakaznik svoje udaje, v momente ako to autorizuje, to mam nabehnute v platbach, hned mi to zobrazi platbu aj pri objednavke a na druhy den na ucte.
mail si poslala, netrap sa 🙂 nech sa trapia banky, ak ti prebehlo vsetko ok a platba sa riadne autorizovala (mne napr TB strajkuje ked idem platit kartou, cez mobil hlavne, a ta autorizacia v aplikacii TB mi potom neprejde,odkliknem autorizaciu ale stranka obchodnika na to vobec nereaguje, a platba ani neprejde - ale to nemoze byt tvoj pripad, ked oni tu platbu museli vidiet, ked ti obj. pustili)

mirkasmile
autor
10. jan 2022

No takže som zistila,že nie som sama. Jednej pani sa na Sinsay stalo to,že objednala a zaplatila na predajňu, došlo jej to až 27.12. (tiež to objednavala nejak tak jak ja), no a vraj 4.1. chcela ísť pre to, a že jej písali,že jej to nedajú,lebo že sa stala systémová chyba a peniaze sa jej vrátili na účet 😀
Ja ale tovar mám doma, písala som im 2-3x mail, volala som 3x na infolinku, a nech sa na mňa nikto nehnevá,ale zakaždým 1.v poradí a čakala som skoro 20minut 🤬🤬
Nechcem vyznieť zle,no mám aj iné veci na robote,než čakať toľko na infolinke.
Budem čakať pekne na mail, ak mi príde....

mirkasmile
autor
10. jan 2022

@simca06022011 hej, ja som sa tam snažila dovolať, aj som písala mail (viď.komentar vyššie) 😀 a údajne oni na mail odpovedia po 2mesiacoch 😀 možno si nad tými 6€ mávnu rukou nakoniec, Bohvie 🤷 ja som ale mala snahu to uhradiť, aj sa s nimi spojiť 🤷

barbi28
16. jan 2022

@mirkasmile pracujem vo firme kam patrí aj reserved. My ako predavačky nevidíme ci všetko prebehlo v poriadku keďže balík iba vydávame. Stáva sa aj toto že reserved si tu platbu niekedy nestiahne. Ak máš čas kľudne im zavolaj a povedz im problem ale osobne si myslím že 6€ im chýbať nebude 😂

mirkasmile
autor
16. jan 2022

@barbi28 😀😀😀 to bude kúsok problém,lebo dovolať sa na infolinku proste je nemožné. Na mail mi odpísalo po 10dnoch, že to mám uhradiť cez ten link.
Tak som im písala mail,kde som na konci napísala:
Takže preto Vás žiadam o zaslanie údajov buď pre platbu prevodom, alebo link na platbu kartou,ktorý už bude technicky v poriadku.

Ďakujem za pochopenie.

Lebo 😂😂😂😂 cez ten link to zlyha. Je plno diskusii aj na fb, že LPP ma asi nejaký technický výpadok alebo čo 🤷 som zvedavá,čo mi odpisu

barbi28
16. jan 2022

@mirkasmile tak počkaj ešte chvíľu. Ale ak by jednoducho mali na salame ty o tom mail máš a chyba by bola na ich strane. A vôbec 6€ je pre nich ako pre nás jeden cent 😂