Ahojte
Chcela by som sa opytat tych ktoré maju účet v unicredit ako ste spokojené případne či máte podobnú skúsenosť. Včera ráno mi přišla SMS o tom že mi odislo z účtu výše 66 € a dnes som volala na infolinku a tak mi bolo povedane že to preto Lebo som pri platbe cez internet banking zaklikla ( omylom) urgentnú platbu. Jednalo sa o sumu niečo cez 35 € a poplatok za převod som zaplatila 66 €? Je toto normalne? Má niekto skúsenosť či sa viem k tým peniazom este dostat? Reklamaciu som spisala a hned aj poslala tak cakam na odpoveď
Mne stiahli 130 zaklikla som 2x dufam ze vratia
@rencika8 Dobry den. Chcem sa vas opytat, ci ste podavali reklamáciu a ci sa vam banka vyjadrila? Ja som omylom tiez zadala urgent platbu ale do 10 min som volala do banky a riesila to..dokonca az 2krat...volala som s dvomi zenami..obe mi kazali ist do banky, ale v banke ma poslali prec...nevypisali mi reklamaciu...opat som volala na infolinku, pani bola prekvapena, ze mi v banke reklamaciu nevypisali...potom som si ju cez net napisala...este sa nevyjadrili....ale dned rano mi odislo z uctu 2x10e ako urgentna platba...ale teraz som nic neplatila...volala som na infolinku, nie som prva, ktora dnes volala....
Takze dalsiu reklamacku som poslala... vážne uvazujem o zruseni uctu...
@mattias Ahoj. 🙂
Podala som reklamaciu aj online aj osobne na pobočke banky, třeba si ale vytlačit tu poslednú stranu z výpisu na konci mesiaca a tam napisat že nesuhlasís zo zostatkom a stručne uviesť preco. Vrátili mi peniaze do 5tich dní od odovzdania na pobočke. Nedaj sa, převziat ti to musia stym že já som to malá vytlačené a v písane 2x a jednu kopiu som si dala pracovníkom potvrdit že to převzal. Držím palce. Ak by niečo tak napiš
@rencika8 uz tu je viacero prispevkov a vsetkym svorne tvrdili, ze zaklikli takuto platbu, sudiac podla poctu prispevkov sa mi to nezda, urcite to reklamujte, pozrite aj starsie prispevky tusim vcera/predvcerom to baby riesili