Ahojte mne sa stala taká vec mám PNku mám vyplacanu šekom domov. A tento mesiac mi stále neprišla. Tak som skúsil zavolať do sociálnej poisťovne a tam mi bolo povedané že 14teho decembra bola odoslaná (suma alebo šek neviem čo posielajú ) na poštu. Aké s pošty mi nič neprišlo . Tak som sa dnes išiel opýtať na poštu či tam náhodou nemajú môj šek . Tam "milá" pani hneď začala že to nosí poštárka do schránok . Tak jej vravím ja viem aké niekedy u nás aj dva dni nevidno poštárku.
Tak na veľa sa pozrela do počítača a povedala mi že ona ma nemá medzi nevyplatenymi. Že mám čakať že mi možno ešte príde .
Nikdy sa mi nič podobné nestalo máte niekto podobnú skúsenosť a ak áno čo ste robili .
@maranco Áno ja by som to dal posielať na účet len keď som sa dostal na PN tak som bol v nemocnici a nakoľko som bol v stave akom som bol s bolesťami a všetkým možným tak som len v rýchlosti zaskrtol posielať na adresu . Ale ďakujem za tip skusim zapnúť tu epostu a uvidí. Či to bude aj na šeky platiť .
@mates1993
Ak chcete zmeniť spôsob výplaty dávky, alebo ste si dávku nevyzdvihli, použite formulár Žiadosť o výplatu sumy dávky / zmenu miesta výplaty sumy dávky / opätovné vyplatenie neprevzatej sumy.
https://www.socpoist.sk/socialne-poistenie/nemo...
Formulár po vyplnení by som odoslal ako prílohu cez slovensko.sk ako všeobecné podanie do sociálnej poisťovne a prílohu aj správu podpísal elektronickým podpisom.
Mali by to akceptovať a nikam nemusíš chodiť.
@mates1993 do budúcna si zapni Oznamovanie zásielok https://eposta.posta.sk/oznamovanie-zasielok/ tak sa dozvieš že ti niečo nesie poštárka, možno to funguje aj na šeky.
Založ si účet v banke, sú aj bezpoplatkové banky a cez banku rieš peniaze a platby. Ušetríš čas, peniaze na poplatkoch za šeky aj starosti.
Ja šeky zrušil niekoľko desaťročí a používam na to banku s internet bankingom.