Chcem len upozorniť na zlodejov a podvodníkov pri online platbe cez platobnú bránu Barion.
NEODPORÚČAM!!!
Zapamätali dáta z karty, tieto asi zneužívajú, platbu vám strhnú viac krát. Ďakujem.
@juraja57 na platby na internete používaj jednorázovú alebo virtuálnu kartu
nastav si nízke limity na internetové platby
neoprávnenú platbu môžeš reklamovať v banke cez chargeback
O čo pri chargeback-u ide? Zjednodušene sa dá povedať, že je to reklamačný medzibankový proces, pri ktorom banka neoprávnenú, chybne zaúčtovanú alebo neautorizovanú platbu spätne zaúčtuje. „Najčastejšie ide o prípady, kedy si obchodník nesplnil záväzok a tovar, za ktorý klient zaplatil nedodal v požadovanej kvalite alebo vôbec, ak klientovi prišiel iný tovar ako si objednal, ale časté sú aj prípady, že miesto originálneho tovaru bol klientovi doručený „fejk“,
https://www.zbk.sk/aktualita/neuspesnu-reklamac...
je to normálna platobná brána,platila som cez to.
to moze byt aj nejaky technicky problem, obrat sa na svoju banku
Ďakujem za radu, no najskôr treba reklamáciu u obchodnika, potom ísť cez banku. No mám dojem že v tomto prípade sa k obchodníkovi ani nedostanem. Ja som poznižoval limity..
Videl som veľa negatívnych recenzií, len treba vygugliť... Je jasné že si údaje z karty nechali, čo by nemalo byť. Našťastie to bolo len 5 eur, bolo to overenie km staršieho auta. Ale aj tak, je jedno koľko eur, dajte si pozor na túto BRÁNU...
Obchod bol: overenie km. sk
Už to ale neriešim. Myslím, že nič naviac som nezaklikol... Ďakujem
Dobrý večer nie je problem v platobnej bráne ale v tej stránke , veľmi prefíkane to majú spravené , človek si ani nevšimne . Mne tiež tento mesiac stiahli druhu platbu ( tak isto overeniekilometrob.sk) . Človek si pri platbe ani nevšimne že sa upisuje na 3 mesačne členstvo . Členstvo som potom hneď zrušila lebo by mi stiahli aj v decembri . Písala som im aj email lebo som sa tiež zlakla a toto bola odpoved .
@23kikinka23 povinné sú druhé a tretie zaškrtávatko, stať sa členom klubu a platiť mesačne za ďalšie overovania je len voliteľná "služba" navyše, ktorú si sama dobrovoľne vyberieš
pre jedno overenia stačí zaplatiť len raz
@maranco áno, hovorím stačí nepozornosť , mne dokonca postahovalo 15€ svet sa mi nezrútil, ale možno sa to stalo aj pani vyššie že si nevšimla tým som len chcela poukázať že to nie je chyba platobnej brány 😀
@23kikinka23 je dobré sa naučiť na platbu na internete používať jednorázovú kartu alebo virtuálne karty kde nastavíš nízky limit aj počas nepoužívania môžeš kartu zablokovať a odblokuješ až pred platbou
ak to tvoja banka nepodporuje zriaď si ich bezplatne cez Revolut, pošleš si tam okamžitú platbu a platíš kartami Revolut.
Tak ochrániš svoj hlavný účet aj hlavnú kartu aj v prípade, že naletíš na nejaký podvod.
Už keď máš zakúpené 3 detailné overovania na mesiac, ja by som to nenechal prepadnúť, ale aspoň dal inzerát, že ponúkam overenie vozidla za 5€. Pošlú ti na účet peniaze a ty im pošleš výsledok overenia.
@maranco dobrý nápad , ďakujem
Zdravím vás, ja presne to isté, úplne presne taká istá odpoveď.
Takže sú to podvodníci. Nikdy by som nezaklikol opakovanú platbu. Tiež som napísal o zrušenie ich členstva a klubu. Uvidím, čo podpíšu.
Pekný deň prajem. J.
Ja som platby blokol v aplikácii. Myslím, že by to už nemalo odísť. Možno ale tiež budem musieť meniť kartu... Uvidím... Juraj
Áno, Barion je v poriadku...
To zákaznícke rozhranie na zrušenie členstva tam vôbec nemôžem nájsť. Takže tak...
@juraja57 ja som normálne vyskúšala ísť do tej zákazníckej sekcie akoby som tam mala vytvorené konto . A viem na 100% že som si tam registráciu nerobila . A vyskúšala som poslať si heslo na email . Pretože som samozrejme žiadne heslo nezadavala nerobila som si tam účet . Poslali mi akože náhradné heslo ktorým som sa dostala do “svojho” účtu a tam som zrušila členstvo ktoré som si “zevraj” vytvorila.
Ďakujem za radu, podarilo sa to aj mne zrušiť, no prvý krát som tam mal reklamy.
Ešte raz ďakujem. J.
Bola to stránka "overeniekm.sk"
Dnes mi odpísali, to políčko na zakliknutie je povinné, inak to nepusti ďalej na tú stránku... J.
@23kikinka23
Aj mne poslali taky istý mail, darebaci.. Ja mam novu kartu, môžu už sťahovať koľko chcú... Ponaučenie bolo 😊
@juraja57 Ved napis o akeho obchodnika ide a nie platobnu branu.