Ahojte, viete mi poradiť? Dnes mala byť stihnuta platba za ubytovanie cez booking, ale prišiel mi mail, že platbu sa nepodarilo uskutočniť. Prišla som na to, že nemám nastavený dostatočny limit na platbu kartou. To som opravila, ale aj tak mi vypisuje, že ľutujeme, platba bola neúspešná. Písala som ma booking, ale odpovedajú do 24h a to mi už zrušia rezerváciu. Viete mi poradiť, čo robiť? Ďakujem.
@nerienpagan presne tak, ja som takisto mala problém ze mi to nešlo stiahnuť, riešila som to telefonicky cez banku aj cez booking a nakoniec som musela zaplatiť inou kartou
Tie platby tam myslim stahuje realna osoba, aspon ja som to tak obcas robila. Rezervacie sme vacsinou nerusili ale ubytovanie sa muselo pri check in zaplatit. Pockaj, mozno este platbu zopakuju
Mne nedavno neslo realizovat platbu mojou VISA kartou, tak sme skusili manzelovu MasterCard a platba presla na prvu pokus.
hmm ale tak ak neakceptuju vsetky karty, tak by to mali mat niekde uvedene, aby clovek vedel, cim teda a ako moze platit
Mne sa to tiez stalo. Volala som nasledne priamo ubytovatelovi a dohodli sme na rieseni uz mimo bookingu😊.
Väčšina kárt ma zablokované manuálne sťahovanie, t.j. ze pracovník hotela naťuka číslo karty a platnosť do terminálu a platby zamieta.
Zavolaj si do hotela, že máš problém s platbou ci nemôžeš zaplatiť pri príchode alebo prevodom. Rezerváciu ti nezruší booking ale hotel keďže iba vtedy ma hotel možnosť zrušiť bookingovu rezerváciu keď je tam karta z ktorej sa nedajú stiahnuť peniaze
Pisala som na booking, zatiaľ bez odpovede. Napísala som aj do ubytovania a odpísal mi, že to musim riešiť cez booking. Ideme ešte s jednou rodinou, a im kartu vôbec neakceptovalo, našu zobralo bez problémov. Tak mi teda nenapadlo, že problém vyskočí pri platení 👊
asi mas staru kartu primabanky...
Mne spravilo presne toto iste počas Veľkej Noci… limit na karte som mala dostatocny, aj všetko ok, a dvakrát mi prišlo do mejlu, že sa nepodarilo uskutočniť, doteraz nechápem prečo a ani sa mi to nepodarilo dodatočne zistit… mne každopádne napísalo priamo ubytko, že rezerváciu mi podrzia a môžem zaplatiť prevodom…
Držím palce.
hlavne kľud, ono sa to nejako vyriešiť počkaj kým ti odpíšu prípadne ak sa dá skôr tam zavolať ak je nejaký kontakt cez ten booking a nejako rozumne nájsť riešenie, niekedy sa stane že neakceptuje kartu no.
Keďže som sa s nikým z bookingu nevedela spojiť, tak som poobede rezerváciu zrušila a ako dôvod zrušenia sa uviedla, že mám problémy s platbou. Potom sa mi ozval priamo ubytovateľ, že pokiaľ mám stále záujem o ubytovanie, tak sa dohodneme. Takže zajtra mu napíšem a dovolenka snáď bude 😁 Ďakujem vám všetkým za pomoc a podporu ❤️
@trinity_77 aj ja..a do zahraničia beriem aj debetnu aj kreditnú kartu, jedna z nich vždy ide 😉
A nemaju tam napisane, ze akceptuju len kreditnu a nie debetnu kartu? kvôli bookingu a dovolenke som si ju raz totiz musela vybavovat v banke, aby slo zaplatit...