Ahoj omylom som poslala peniaze na zlý účet účet príjemcu je zahraničí ako postupovať prosím?blbne odpovede si nechajte
Ja som volala hned na zakaznicku linku a oni mi stornovali platbu
zly existujuci alebo zly neexistujuci? ak je to zly neexistujuci ucet, tak vtedy by sa mali vratit aj same, vrati ich banka prijemcu ak je existujuci, tak ak platba prebehla skusit kontaktovat tvoju banku ake maju moznosti, stornovat ju vacsinou nevedia, zvycajne sa to riesi cez sprostredkovanie vratenia platby (co je na dobrovolnosti prijemcu zial)
@petronellla87 mne tam povedala že ak to podpíšem tak to nejde
Vrátiť
Posli na ten ucet este jednu platbu(par centov)s odkazom, ze predosla platba bol omyl a prosis o vratenie.
@whatever1 Majiteľa sa mi podarilo zistiť tak uvidíme ci bude chcieť vracať
Fiha to ako?? Banky pokial viem takuto info podat nemozu.
@whatever1 To nedala banka
Ak Ti ešte neodišli peniaze z účtu, zadaj požiadavku na odvolanie platby........ja mám vub a v rámci IB si to viem sama urobiť.