Ahojte. Asi pred 3 týždňami som si založila študentský účet v TB, poslala potvrdenie o štúdiu, čím mi bolo schválené bezplatné vedenie účtu, ale odmena 40€ mi do dnešného dňa pripísaná nebola. Spísali sme už aj reklamáciu tak čakám na odovzu, ale keďže to trvá do 30 dní, pýtam sa tu. Nerozumiem, v čom mohla nastať chyba, jediné čo mi napadá, je že som si bola prevziať akoby náhradnú kartu priamo na pobočke pri podpisovaní zmluvy, keďže ma kuriér nezastihol na adrese a teda pôvodná karta, ktorá prišla kuriérom pár dní na to, sa stala neplatnou. Stalo sa Vám niečo podobné?
@melanta áno, presne tak
@tinakerlova možno tá odmena ani nemá byt v celej čiastke ale napr každý mesiac 5€ neprišla ti ina suma a ja som takto zakladala deťom účet a bola tam odmena vo výške 80€ a bude chodiť mesačne po 5 € a prišla až na druhý mesiac po založení .
@tinakerlova a s bankou si komunikovala pred spísaním reklamácie?
Dieťa má detské účet. Po založení 10e vložili a potom mesiac pauza a zas ďalšie mesiace po 5e.
@janage áno, spisovala som to priamo počas hovoru na zákaznícke centrum
@stela01 o tom som sa nikde nedočítala, že by mala byť rozdelená na viac častí. V podmienkach bolo len písané, že bude odmena 40€ pripísaná na účet najneskôr do 7 dní od dodania potvrdenia o návšteve školy
Otvorila si si účet cez mobil/internet bankung? Predtým si účet nemala?