Ahojte. Máte niekto nainštalovanú novú aplikáciu od VÚB?
Ja ju mám teraz od minulého týždňa a problém je v tom, že som dnes chcela niečo zaplatiť, ale nedá sa mi to cez novú aplikáciu (starú som samozrejme vymazala 🙈). Tak som si stiahla starú aplikáciu, dala tam číslo, heslo a píše mi tam toto. Viete mi niekto poradiť? Na žiadnom inom zariadení nemám aplikáciu.
Ďakujem.
Pri platení cez platobné brány treba prepnúť na "VÚB banking - nový"
@nila0622 a to prosím nájdem kde? Ďakujem
A to ti prišlo nejaké upozornenie že so máš stiahnuť novú aplikáciu alebo si si sama stiahla? Alebo ti starú aplikáciu aktualizovalilo.
Pýtam sa preto lebo manžel je v zahraničí a aby si aj on nedal aktualizovať lebo bude musieť urobiť ešte nejaké prevody a ak sa tam neprihlási tak bude prúser.
Ďakujem za info😉
@mirka8105 volali mi z banky, že je nová aplikácia. Tak som tam bola, spolu sme ju nainštalovali.. No a ja som si starú automaticky vymazala, lebo som myslela, že ju nebudem už potrebovať. Potom som šla niečo platít kartou a chcelo to potvrdenie od tej starej aplikácie. Prevody mi fungujú normálne aj v novej 🙂
Autorka, urobila by som ti screen, ale keď teraz nemám nič na platenie. Proste keď už ideš potvrdiť platbu tak ti vyskočí tá VÚB platobná brána, tam máš na výber či to chceš potvrdiť pomocou appky a tam keď tuknes, tak je na výber qr kód, sms, stará appka aj nová appka. Akurát to treba robiť pri každej platbe.
@nila0622 ďakujem. Už som bola v banke. Tam mi aktivovali starú appku 🙂
Zavolaj na VÚB kontakt, aktivujú ti to po telefóne