Nízke nájmy

28. júl 2022

Nechcem aby tento príspevok znel nejak vyrývačne ale vie mi niekto vysvetliť kde ľudia tu na MK berú také že 200e nájom za jednoizbák? Som študentka VŠ a pracujem na 3/5 úväzok. Hľadala som byt v Bratislave ideálne tak aby som v ňom bývala len ja (nie zdieľané bývanie) a pod 400 + energie som sa nedostala. Tak neviem, či len ja neviem hľadať alebo je to v tom, že nehľadám na správnych miestach.

falbala132
28. júl 2022

ma to tam napisane, je to byt od mesta.

martinka13
28. júl 2022

Nájom 200 eur za jednoizbak je u nás v Prievidzi bez energií. S energiami a popkatkami 320 eur. V Blave to je nereálne.

melanta
28. júl 2022

Ale ona píše o nájomnom resp. sociálnom byte. Nie o byte, ktorý vlastní súkromná osoba a prenajíma ho.

petamich
28. júl 2022

a pochopila si to spravne? pod pojmom 200€ najomne ludia castokrat myslia naklady na vlastny byt - povinne platby 🤷‍♀️ pripadne to este mozu byt najomne byty od mesta a tam su tie sumy tiez niekde inde

doteraz som tu velmi nevidela temy o prenajmoch bytov a cenach za prenajom ale mozem sa mylit 🙂

zuzanaete
28. júl 2022

Su rozdielne ceny najmov v BA a v mensom meste. Neviem, kde byva autorka predchadzajucej temy. A autorka temy ma mestsky byt. Ty si si v BA hladala komercny najom. Proste porovnavas neporovnatelne. A netreba im zavidiet, ze platia iba 200. Su tak 5.

melanta
28. júl 2022

@petamich ona naráža na diskusiu nižšie, kde sa píše o nájomnom jednoizbáku za 200 eur. A to je niekde v malom meste reálna suma.

petamich
28. júl 2022

@melanta ahaaa tak tam som este nedoscrollovala 😀 este som len zala pit rannu kavu a idem od hora

melanta
28. júl 2022

@petamich káva, to mi chýbalo, dik za pripomenutie 😀

autor
28. júl 2022