Dobrý večer.
Mám otázočku. Mam účet v tatra banke. V rámci neho mam zavedený aj sporiaci systém. Z manželovho účtu som si previedla peniaze v nedeľu večer na číslo účtu spomínaného sporiaceho systému, ale peniaze mi doteraz neprišli. Z jeho účtu peniaze riadne odišli, no mne neprišli. Mam čakať, že ešte prídu? Ide o 30 eur a nechápem kde sa stratili.
(číslo účtu sedí, lebo sme to kontrolovali viackrát)
@niku_ss6 v každej banke platí rovnaké pravidlo, ak je platba poslaná na neexistujúce číslo účtu prijímateľa, tak sa platba automaticky do 3 dní pripíše na účet z ktorého bola odpísaná. Ak je platba poslaná omylom na nesprávny účet, ale existujúci, vtedy treba písomne požiadať banku kde je vedený účet platiteľa, aby vyžiadala platbu späť, ale na to musí dať súhlas ten nesprávny prijímateľ. Ak nedá súhlas, tak to riešiť jedine súdnou cestou. Storno nesprávnej platby môže banka vykonať, len ak chyba nastala zo strany banky a nie platiteľa.
Ja mam sporiaci v slovenskej ale vkladat a vyberat sa da iba jeden den v mesiaci tusim 10eho.realne ked odoslem peniaze z osobneho na sporiaci platba sa zrealizuje az v ten den kedy je mozne urobit vklad.
@niku_ss6 na sporiaci system sa da uhradit platba len z uctu s ktorym je sparovany. Cize pokial si chcete posielat z manzelovho uctu, musite si poslat najprv na vas osobny ucet a nasledne previest na sporiaci system. Ja neviem, mne sa cez IB v mobile ani neda previest z ineho uctu na moj sporiaci system. Rovno napise, ze to nie je mozne.