Ahojte mam taky problém ohľadom aplikácie M token neide my potvrdiť platbu a ani sa prihlásiť kvôli tomu ze my píše ze som viac krát prihlásená :/v inom zariadení aj keď nechápem mam len jeden mobil .
Starý mobil my neide . Neviete my poradiť ako odhlásiť M token s iných zariadený?? Ďakujem.
@muchotrafka298 Len že ten mobil my neide absolútne 😃
@sasulka1111 ty ho nevies ani zapnut a dat do tovarenskych nastaveni? Potom ti ostane jedine, ist do pobocky a opytat sa na to tam.
Prihlasa sa fo georga cez pc verziu nie appku. Je tam centrum bezpecnosti a tam odstranis predosle prihlasenie do M tokenu. Potom ti to uz pojde. Problem nastava v tom ze ked len vymazes Mtoken stale ostavas prihlasena a je umoznene len 5 prihlaseni na roznych zariadeniach a tam to vies vymazat. Pracujem v slsp
@muchotrafka298 to vazne? Tak ja som asi vynimka, lebo ja mam m-token k tomu istemu uctu aj na sukromnom aj na sluzobnom mobile a funguje mi na oboch mobiloch 🙂
@vlastnynazor mozes mat na 5 zariadeniach ale ak napriklad z tych 2 sa neodhlasis len vymazes appku stale ti to bude brat ze uz si na nich prihlasena
a ako sa prihlasim cez pc verziu ked aj tam pyta potvrdenie v mtoken
@simonahomolova stiahnut len mtoken do mobilu ked nechces appku george v mobile a potvrdit prihlasenie do pc v mtokene
Ja si to stiahnem ale neviem sa tiež prihlásiť lebo mi ukazuje že mám už prihlásených veľa zariadený. To som myslela že keď sa prihlásim do Georga v pc verzii tiež pýta to potvrdenie z mtoken
@sasulka1111 jedna sa o Slovensku sporitelnu? Lebo tam je Token viazany na konkretny mobil, na zariadenie. Cize ho musis zo stareho zariadenia vymazat a nasledne cez George poziadat o novy token. Je tam niekolkostuponove overovanie a mne to tiez pri zmene mobilu neslo.