Ahojte . Nahlasovali sme poistnú udalosť k poisteniu (Zodpovednosť príslušníkov domácnosti) . Niečo sme spôsobili niekomu (škodu na majetku) volali poškodenému z poisťovne a pytali sa ho že či bude mat fakturu a on že áno . Akoze faktura bude len sme mu to vybavovali my s firmou a bude treba zaplatiť nejakú sumu za predfakturu (pre poisťovňu sa uvádzalo jeho číslo uctu ) . Len má vlastne zaujíma že či sa ešte dozviem predtým než im odošleme fakturu či to teda uznali a či to preplatia alebo sa dozvieme že či to preplatia až potom keď sa im pošle faktura ? Ďakujem
@jarka_black ahoj môžem súkromnu spravu?
@zuzanka66 Treba zavolať na infolinku, povedať číslo škodovej udalosti a informovať sa. Ešte lepšie, ak to za Vás komunikuje ten, kto poistenie dojednal. Zatiaľ si pozrite stav škodovej udalosti online, pod číslom, ktoré ste dostali.
Na základe toho, čo píšete, je daná škodová udalosť zároveň poistnou, ak poisťovňa hovorí o úhrade faktúry.