Internet banking SLSP George

petka987
18. aug 2020

kto pouziva George od Slsp prosim vas? da sa zistit nejako ci moj ucet mam len ja ? prihlasila som sa na kamoskinom mobile, na moj prisla sms, potrebovala som nieco vyskusat na druhom tel.
a teraz ona ho odinstalovala, ale ako zistim ze ho ozaj uz v mobile nema? kebyze chce nieco zaplatit to pride mne sms, toho sa nebojim...

veronikaszabova
18. aug 2020

@petka987 ked na Georgovi vypnes aplikaciu, automaticky ta odhlasi. Pri dalsom prihlaseni musis dat kod, ktory ti dojde do SMSky, alebo kod, ktory si si zadala.

lucka27375
18. aug 2020

@petka987 veľmi blbý nápad.. ono to automaticky odhlási myslím si

ellaafi
18. aug 2020

@petka987 na prihlásenie cez apku potrebuje vedieť tvoj 6miestny kód a akýkoľvek prípadný pohyb na účte si vieš odsledovať cez smsky

petka987
autor
18. aug 2020

@ellaafi
@veronikaszabova
@lucka27375
cize nemoze byt jeden ucet IB na 2 mobiloch ? mne funguje normalne

sonka_miro
18. aug 2020

@petka987 moze byt na 2 mobiloch, mame tak s manzelom, ale pri prihlaseni musi zadat kod ktory sme si nastavili a pri platbe chodi kod vzdy iba na jeden mobil.

ellaafi
18. aug 2020

@petka987 pokiaľ vieš prihlasovacie meno, heslo, ID kód, tak môže

nelca84
18. aug 2020

@petka987 ak nema tvoje prihlasovacie udaje tak neviem co riesis

petka987
autor
18. aug 2020

@sonka_miro ano ale ty nevidis niekde na apke ze je prihlaseny aj tvoj muz na tom istom ucte ? len to proste vies ze to pouzivate obaja, ale neukazuje to tam ze?

petka987
autor
18. aug 2020

@nelca84 riesim co potrebujem.

alenah31
18. aug 2020

@petka987 nie nevidíš, že ste prihlásení obaja - to george neukazuje. Ale bez tvojich prihlasovacích údajov sa neprihlási + sms chodia len tebe resp. na číslo, ktoré je uvedené v SLSP pre tento účel. Pokiaľ máš pochybnosti zmeň si v nastaveniach heslo.

sonka_miro
18. aug 2020

@petka987 nie to mi neukazuje, kazdopadne ak by sa aj napr dostala do apky a chcela by vykonat platbu dojde tebe sms a bez toho platba nebjde zrealizovana. Ja by som si zmenila na tvojom mieste pre istotu prihlasovacie udaje a mas istotu.

veronikaszabova
18. aug 2020

@petka987 ale ty nechapes, ze ked nema tvoje prihlasovacie udaje, tak sa tam nedostane

nikiki29
18. aug 2020

@petka987 nemám SLSP ale napríklad v Tatra banke, keď sa prihlásiš cez počítač, vieš si skontrolovať na koľkých zariadeniach si sa prihlasovala a kedy naposledy bola aplikácia použitá. Ja tam napríklad vidím aj môj starý už pokazený mobil, vidím že sa 4 roky neprihlásil 🤷🏻‍♀️ v aplikácii sa to pozrieť nedá. Skús možno aj George to vie...

petka987
autor
18. aug 2020

@nikiki29 no presne toto ma zaujima ale tuna tu moznost nevidim

nika82
18. aug 2020

@veronikaszabova po prihlaseni do georga mi ziadny sms kod nechodi

nikiki29
18. aug 2020

@petka987 v aplikácii to ani ja nikde nemám, len PC, ale neviem ti pomôcť či to nájdeš niekde aj v bankingu SLSP. Ja som to našla niekde pod “prihlásené zariadenia” 🤔

nika82
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
nika82
18. aug 2020

ona tu apku moze znova instalovat v mobile pokial nema tvoje prihlasovacie cislo plus ciselne heslo plus 6 miestny kod ktorym sa prihlasujes tak sa tam nedostane, ale to by si zbadala keby sa ti tam chcela dostat ze zada tvoje kody a da si iny 6 miestny kod tebe by sa potom nedalo prihlasit

liz_lemon
18. aug 2020
liz_lemon
18. aug 2020

@nika82 po prihlaseni ti nema preco chodit nejaky kod, skor niektorym pride kod, s ktorym sa mozu prihlasit, nemaju to este vsetci, ale casom to tak bude

nika82
18. aug 2020

@liz_lemon ja viem ze nie len veronikaszabova pisala o nejakom sms kode a Token este nemam

natka16
18. aug 2020

@petka987 Pokial viem, tak do mobilovej aplikacie George sa moze prihlasit (PIN kodom) iba jeden klient - ten co ju ma v telefone a aktivoval si ju. Ty si sa prihlasila cez jej telefon, ale nie cez aplikaciu ale do "plnej verzie" IB..a ak si nezaklikla aby si telefon zapamatal prihl. udaje tak sa tam nedostane. SMS samozrejme budu chodit iba tebe ak by sa niekto nabural a robil obraty..

hopsadobrandejsa
18. aug 2020

Zalezi od nastaveni uzivatela....

Vo vseobecnosti ma dnes SLSP alebo ina banka minimalne 2 bezpecnostne parametre prave z dovodu aby sa zabranilo manipulacii uctu tretimi osobami.

Pri prihlasovani musis zadat svoj login, nasledne ti appka dava moznost prihlasovat sa vlastnym 6-miestnym kodom alebo touch ID, aby si dookola nemusela zadavat login s pinom co je zdlhavejsi proces.

Aj keby sa tretia osoba uspesne zalogovala, stale nie je garancia, ze peniaze prevedie pretoze pri zadavani platieb george vyzaduje bezpecnostny kod ci uz z greed karty alebo sms kod cize je tam naozaj niekolko firewallov, aby sa predislo tymto problemom.

Mne raz nejakym sposobom ukradol hacker udaje uctu ked som bol v zahranici. Jedine co ma zachranilo bolo nizko nastavene limity a sms notifikacie o platbach. Cez notifikacne sms som zistil, ze niekto sa snazil zaplatit online objednavky z mojho uctu. Hned som ucet zablokoval a bolo. Podarilo sa mu sice objednat pizzu z Domino's pizza za nejakych 90 eur, ale banka mi peniaze vratila kedze islo o kradez a banky su voci tomuto poistene.

Ak mas dobre nastavene konto tak bezny smrtelnik ta len tazko okradne bez tvojej karty alebo mobilu, na take nieco potrebujes mysel hackera.

liz_lemon
19. aug 2020

@hopsadobrandejsa v tvojom pripade islo zrejme o udaje z karty, ktore niekto pouzil na nakup, banky to riesia tak, ze prostrednictvom kartovej spolocnosti oslovia banku prijimatela platby a ta vyzve v tomto pripade pizzu Domino, aby predlozila nejaky doklad, o osobe, ktora vykonala platbu, alebo vratia platbu tvojej banke, ktora ti ju tak moze vratit

katty1703
2. feb 2021

Ahojte . Viete mi niekto poradiť ako si mam zmeniť meno majiteľa v Georgovi ?
Na profile som si ho zmenila , len keď niekomu posielam peniaze tak stále mi ukazuje staré meno . Ďakujem 😉

nelca84
3. feb 2021

@katty1703 mne sa zda, ze mi to len v banke spravili, alebo skus infolinku

jazminn
31. okt 2021

ahojte, neviete náhodou, či sa cez internetbanking dá zmeniť dátum sťahovania sporenia na další účet v sporiteľni. Určite som si prvý krát zadávala ja, kedy chcem, aby mi sporiteľňa sťahovala sporenie...teraz by som chcela ten dátum zmeniť. V tento den je jediny deň v mesiaci kedy sa dá z ušporenou sumou disponovať...vybrať ju, alebo presunuť...no neviem ako tento dátum zmeniť....

miriam_s
31. okt 2021

@jazminn dá sa to, chod do sekcie trvalé príkazy -> otvor si ten konkrétny príkaz a máš tam možnosť upraviť

jazminn
31. okt 2021

@miriam_s dakujem, už som volala na linku a presne tak mi to poradili...

petka987
autor
31. okt 2021

@katty1703 ahoj, aj si prisla na to, ako to zmenit, ci to treba len v banke ?