Tie čo máte Allianz volali vám že kvôli inflácie zdvihnú splátky o 10 percent?Mne volala pani a chcela to vybaviť cez telefón,chcela odo mňa osobné údaje ako rodné číslo,číslo op jeho platnosť atď.Pytam sa či každému takto volali alebo či to není klamstvo.Samozrejme údaje som jej neposkytla ,povedala som jej že pôjdem radšej osobné na pobočku.To sa jej nepáčilo a zložila
Sice nemam nic u nich, ale toto mi pride vrcholne neprofesionalne. A navyse, tie udaje musia mat ked uz si klient. Divne.
Nie je to podvod ale telefonicky by som to neriešila.
@lelelienka Veď presné údaje moje musia mať,keď sme spísali zmluvu na pobočke som im poskytla údaje na seba.
@vevapeto Určite pôjdem tam niekedy osobné opýtať sa na to.
Pravdepodobne to s vami chcela urobiť elektronicky, pracujem v Allianz, takže viem. Všetko by vám prišlo do mailu, kde by ste to museli ešte potvrdiť neviem, či vám toto povedala, alebo nie. Nie každý je asi ochotný to vysvetliť do telefónu. Ale podvod to nie je 🙂
@sowka Nie, to nepovedala
Ja som toto riešila minuly mesiac v Allianz a potreboval aj OP.
@vevapeto Tiež ti zdvihli splátky o tich 10 percent?
O akych splatkach pises? Splatky coho? Nam prave prisiel novy predpis poistky za dom a domacnost a suma bola po indexacii zdvihnuta.
Ale prislo to mailom.
Ešte neviem, že pred výročím zmluvy mi dajú vedieť, ak nebudem so splátkou spokojná, tak to zruším.
@0silvia0 Splátky v Allianz máme životnú poistku ja aj deti,že splátka čo platím každý mesiac má ísť hore o 10 percent kvôli inflácii.
Mne dvihli životné poistenie na začiatku roka. Neriešila som. Ale ak to zasa ide hore o 10% tak dovi dopo. Radšej to zrušíme, aj tak to nikdy nevyužijeme, len roky a roky platíme.
@mima1608 Ja to platím zatiaľ štvrtý rok,no neviem má to aj svoje nevýhody ale keď budú mať deti 18 dostanú aspoň niečo ako na štart do života.
Ja tam sporenie nemám. Vyslovene len poistku - ja a muž. Dieťatko sa nám ešte len narodí, neviem zatiaľ kde ju poistim, ale viem, že sporenie jej dám mimo poistky ☺️
Napríklad manžel si chcel uplatniť preplatenie nejakého úrazu a také všelijaké papiere od neho pýtali, že sa na to vykašľal. Ja to platím už 9 rokov a nič z toho.
@mima1608 Staršia dcéra mala zlomenú ruku,jasné chceli papiere čo som s ňou bola u dr aj všetky kontroly keď jej dali sadru hore a dole,no peniaze zaplatili do týždňa už si nepamätám koľko presne to bolo cca 500 eur
Slušná poisťovňa pošle predvýročný list a klient sa rozhodne či indexáciu príjme, alebo nie. Taktiež klienta skontaktuje jeho agent, ktorý má zmluvu v správe a dohodnú sa, či bude návšteva pobočky, doma, alebo na diaľku. Ak sa vám ozve niekto o kom neviete nič a hneď rieši obchod, tak ďakujem pekne.
@mima1608 ako viete že nevyužijete? Buď máte nastavenú zlú poistku, alebo máte krištáľovú guľu a viete, že nepríde žiaden úraz, choroba atď...
Mne v Allianz nezdvihli poistku na syna, ale za dom mi prišla suma vyššia o 35€. Poriadne ma to vytočilo, keďže minulý rok mi zdvihli o 20€ s tým, že sme dostávali dom a zdvihla sa jeho hodnota. Tento rok sme nerobili nič a zdvihli to znovu.
@mima1608 aj ja som si myslela, že to nikdy nevyužijem. A potom som zrazu skončila na onkológii. Nikoho v rodine sme s týmto ochorením nemali, ja som žila zdravo. Čerpala som z poistky PN, hospitalizáciu a potom aj jednorazové vysoké plnenie za kritické choroby. Nikto nemôže povedať, že sa mu nič nestane alebo že neochorie.
Ono ľudia sa hnevajú, keď im poisťovňa navýši poistné o pár eur ( automaticky sa navyšuje aj krytie ) ale ak by sa toto nedialo, oveľa viac by sa hnevali, ak by malo prísť k plneniu, a zrazu dostanete sumu na ktorú ste si napr pred 10 rokmi uzavreli poistku, a čo sa stane? Zas bude poisťovňa najhoršia, lebo vám zaplatila málo. Rozhodnutie o navýšení poistného vždy posielajú v dostatočnom predstihu, čiže máte možnosť voľby, a spokojne odísť, ak vám to nevyhovuje.
@sowka "čiže máte možnosť voľby, a spokojne odísť, ak vám to nevyhovuje" - a preco by sa to nemohlo ponechat? Dobre, budem platit tolko ako platim a budem mat krytie take ako bolo nastavene? Preco by mal byt na vyber len bud platit viac alebo zrusit zmluvu?
A teda ked ceny klesli v 2008 tak tieto poistovne posielali listy ze znizuju mesacny poplatok?
@hiro známa robí na likvidatúre v Allianz. Ročne majú množstvo prípadov, kedy sa ľudia sťažujú, že nedostanú toľko peňazí, aby im to vykrylo reálne škody. A dôvod je ten, že si celé roky ponechávajú poistky bez zmeny. Čiže neberú do úvahy, že poistená nehnuteľnosť má vyššiu hodnotu, že oni majú vyššie životné náklady a budú zo životky potrebovať viac. Že v r. 2008 nezvyšovali ceny vychádzalo z toho, že bolo zrejmé, že ide o krátkodobý pokles trhu.
@melanta V roku 2008 klesli a boli nizsie nasledujucich 8 rokov. Az v 2017 priemerna cena nehnutelnosti prekrocita cenu v roku 2008.
Ide o to ze ludia 8 rokov platili zbytocne vysoku poistku a poistovne neboli schopne znizit mesacnu sumu. Ale teraz ked ide o zvysenie tak s tym zrazu nie je problem...
To bol čistý podvod.Cislo zablokovať.