Hypotéka a dofinancovanie spotrebákom

5. dec 2022

Ahojte tie co ste si brali hypoteku tak ze 20% ste dofinancovavali spotrebakom, prosim vas moja otazka znie:

Najskor ste ziadali o hypoteku alebo ako prvu ste zadali ziadost o spotrebak?
Musi banka najprv vidiet ze disponujete tymi 20% z hodnoty nehnutelnost? Ci je to jedno ci ide prva ziadost o spotrebak alebo hypoteku?

Dakujem vopred za odpovede🙏

mamula20
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
5. dec 2022

@mamula20 to je, aj to vychadza,
Len ci najskor tych 20% alebo ako prva musi ist hypo?

deginko
5. dec 2022

No za mňa,nie som odborník,ale hypo určite prvá. Ak by si mala spotrebný prvý,tak už más mesačnú splátku a o to by ti výška nižšia hypoteka

mamula20
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
zmrzlinka2021
5. dec 2022

z praxe:
- pre cerpanie musis poukazat 20 % vlastnych zdrojov (čiže hypo musis mat schvalenu + aj spotrebny uver)

katkaseiner
5. dec 2022

My sme spotrebak neziadali vobec, ziadali sme len hypo ale ponukli nam spotrebak cca v hodnote necelych 10% celej ceny... cize keby sme mali menej ako 20 % tak asi by sme to vyuzili ale popravde nepytali sme sa ci pustia najskor hypo alebo spotrebak. Hypo nam spustili ked sme dali potvrdenie ze 20% je uhradenych.

autor
5. dec 2022

@katkaseiner tvoja odpoved je totalne od veci ale v poho :D

floren
5. dec 2022

My sme dávali naraz

janno31
6. dec 2022

Tiež som toto riešil, išlo to tak že najskôr sa vybavilo predschvalenie hypo v banke, potom s potvrdením o predschvalenim som šiel do pss požiadať o spotrebak, ten keď schválili znovu do banky s papierom že mám schválený spotrebak na dofinancovanie a potom sa schválila hypotéka a nakoniec som to všetko refinancoval a spojil do jednej hypotéky. Tak v skratke v reále je to masaker riešiť tieto veci..

zuzanka.zuzu
6. dec 2022