Zdravím. Dnes mi prišiel takýto mail. Čo si mám pod tým vysvetliť?
Dobrý deň,
touto cestou si Vás dovoľujeme informovať o zrušení Vášho prístupu do nášho Klientského portálu. Vaše konto bolo zrušené, keďže momentálne v našej poisťovni neevidujeme žiadnu Vašu aktuálnu poistnú zmluvu ani poistnú udalosť.
@chcemradu poistenie
Súhlas so @zoro9836 . Pridám ešte tip na podvodný email, ktorý sa tvári akože od poisťovne.
@zoro9836 no dobre a čo tie peniaze, ktoré som tam skladala?
@katikabarl určite bez podpisu nič nemohli zrušiť ani o peniaze neprídeš. Zavolaj tam alebo ešte lepšie, choď osobne, keď to nemáš ďaleko.
@katikabarl zavolaj si hned teraz, ved to mas najrychlejsie. A daj nam vediet, tiez ma to zaujima, mam tam tiez poistku.
@katikabarl pravdepodobne ste zabudla zaplatiť poistné a vtedy vám poisťovňa môže vypovedať zmluvu. Len je cudne,že vás neupozornili na omeškanie platby🤔
radšej si zavolaj, mne robili "problémy" s poistkou auta tak už s nimi nič nechcem mať spoločné.
@katikabarl spolupracujem s Generali, kľudne mi napis správu viem sa na to pozrieť 🙂
@katikabarl a mala si tam niečo uzatvorené?