Ahojte, máte niekto skúsenosti so založením online úctu vo Fio banke? Ja som tak dnes urobila a neviem, ako sa mám dopracovať ku prihlasovaciemu menu. Poslali mi len heslo a píšu, že meno je v zmluve, ku ktorej sa nedostanem kým sa neprihlásim. Možno som to len zle pochopila.
ja mám prihlasovacie údaje vygenerované bankou Priezvisko.Meno skús v takomto formáte. Prvé písmeno v mene a v priezvisku musí byť veľké
musia ti ale najskôr schváliť účet
Prišiel mi 157 stranový dokument, ale nič som tam nenašla. Sú tam len všeobecne informácie a skúšala som aj meno priezvisko, ale nejde to. Asi tam budem musieť napísať, ale dakujem za radu 🙂
Fio banka - Žiadosť o účet 78126 – účet čaká na aktiváciu
Personal
zmluvy.online@fio.sk
st 12. 2. 2020 12:10
komu: mne
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu žiadosť o uzatvorenie Rámcovej zmluvy o poskytovaní platobných služieb (ďalej len „Rámcová zmluva“), a to za účelom zriadenia Fio osobného účtu. Vaša žiadosť bola spracovaná, dovoľujeme si Vás preto požiadať o aktiváciu účtu. Aktiváciu Rámcovej zmluvy uskutočníte vložením aktivačného kódu v Sprievodcovi aktiváciou Rámcovej zmluvy https://www.fio.sk/onlinesigncontract?sign=64ad... Aktivačný kód nájdete v "správe pre príjemcu" v platbe, ktorú sme Vám poslali na Váš účet v inej banke SK8965000000003650435448. Vložením aktivačného kódu nadobudne Rámcová zmluva účinnosť (ďalej len „aktivácia Rámcovej zmluvy“). Aktiváciou Rámcovej zmluvy Vám zriadime nový účet a taktiež jeho obsluhu prostredníctvom elektronickej správy účtu (Internetbanking). Po aktivácii Rámcovej zmluvy obdržíte sms správu s prístupovým heslom do aplikácie Internetbanking, kde môžete začať využívať svoj nový účet i ďalšie ponúkané služby. V prípade akýchkoľvek otázok nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom webového formulára https://www.fio.sk/o-nas/napiste-nam?UID_online... alebo na ktorejkoľvek z pobočiek Fio banky. Ďakujeme a prajeme príjemný deň. Vaša Fio banka
toto som mala v maily, takže aktivovať účet a potom sa vytvoria prihlásovátka 🙂
to číslo účtu bude tvoje, ktoré si uviedla, že z neho prevedieš € , toto je moje staré číslo účtu
Mne prišiel najprv prvý mail podobný ako poslali tebe a druhý:
Dobrý deň,
máme radosť, že ste sa rozhodli založiť si bežný účet vo Fio banke. Vašu žiadosť sme prijali a účet Vám založili. Uzavretú rámcovú zmluvu nájdete vo svojom Smartbankingu v sekcii Viac – Zmluvy.
V zmluve tiež nájdete prihlasovacie meno do Internetbankingu, heslo máte v SMS správe.
Aby ste mohli Váš nový účet plne využívať, je potrebné, aby naňho boli pripísané prostriedky aspoň vo výške minimálneho zostatku (10 EUR).
V prípade akýchkoľvek otázok nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom webového formulára https://www.fio.cz/o-nas/napiste-nam?UID_online... alebo na ktorejkoľvek z pobočiek Fio banky.
V prílohe Vám posielame Predzmluvné informácie k Rámcovej zmluve o poskytovaní platobných služieb, Rámcovú zmluvu o poskytovaní platobných služieb, Obchodné podmienky k Rámcovej zmluve o poskytovaní platobných služieb a ďalšie súvisiace informácie.
Ďakujeme a prajeme príjemný deň.
Už 3x ju čítam a nič nevidím 😀
Asi to robia už trochu inak, lebo nechceli po mne číslo účtu. Ešte počkám a poprípade sa im ozvem. Ďakujem za odpísanie 🙂
mne nechceli založiť účet, kým som nezadala do žiadosť druhé číslo účtu, z ktorého prídu peniaze. Je to pritiahnuté za vlasy, ale čo narobíš :/
Ahoj, prihlasovacie meno nájdeš v dokumente, ktorý ti poslali na mail. ja mám s nimi len dobré skúsenosti. Máme u nich aj osobné aj podnikateľské účty.