Fio banka - online účet

eva823
11. máj 2022

Ahojte, máte niekto skúsenosti so založením online úctu vo Fio banke? Ja som tak dnes urobila a neviem, ako sa mám dopracovať ku prihlasovaciemu menu. Poslali mi len heslo a píšu, že meno je v zmluve, ku ktorej sa nedostanem kým sa neprihlásim. Možno som to len zle pochopila.

lanah
11. máj 2022

Ahoj, prihlasovacie meno nájdeš v dokumente, ktorý ti poslali na mail. ja mám s nimi len dobré skúsenosti. Máme u nich aj osobné aj podnikateľské účty.

lanah
11. máj 2022

ja mám prihlasovacie údaje vygenerované bankou Priezvisko.Meno skús v takomto formáte. Prvé písmeno v mene a v priezvisku musí byť veľké

lanah
11. máj 2022

musia ti ale najskôr schváliť účet

eva823
autor
11. máj 2022

Prišiel mi 157 stranový dokument, ale nič som tam nenašla. Sú tam len všeobecne informácie a skúšala som aj meno priezvisko, ale nejde to. Asi tam budem musieť napísať, ale dakujem za radu 🙂

lanah
11. máj 2022

@eva823 áno aj ja som to pozerala v tom dokumente
skúsim pohľadať ešte v mailoch. A potvrdili ti (teda dúfam, že môžem tikať) založenie účtu?

lanah
11. máj 2022

Fio banka - Žiadosť o účet 78126 – účet čaká na aktiváciu
Personal

zmluvy.online@fio.sk
st 12. 2. 2020 12:10
komu: mne

Dobrý deň, ďakujeme za Vašu žiadosť o uzatvorenie Rámcovej zmluvy o poskytovaní platobných služieb (ďalej len „Rámcová zmluva“), a to za účelom zriadenia Fio osobného účtu. Vaša žiadosť bola spracovaná, dovoľujeme si Vás preto požiadať o aktiváciu účtu. Aktiváciu Rámcovej zmluvy uskutočníte vložením aktivačného kódu v Sprievodcovi aktiváciou Rámcovej zmluvy https://www.fio.sk/onlinesigncontract?sign=64ad... Aktivačný kód nájdete v "správe pre príjemcu" v platbe, ktorú sme Vám poslali na Váš účet v inej banke SK8965000000003650435448. Vložením aktivačného kódu nadobudne Rámcová zmluva účinnosť (ďalej len „aktivácia Rámcovej zmluvy“). Aktiváciou Rámcovej zmluvy Vám zriadime nový účet a taktiež jeho obsluhu prostredníctvom elektronickej správy účtu (Internetbanking). Po aktivácii Rámcovej zmluvy obdržíte sms správu s prístupovým heslom do aplikácie Internetbanking, kde môžete začať využívať svoj nový účet i ďalšie ponúkané služby. V prípade akýchkoľvek otázok nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom webového formulára https://www.fio.sk/o-nas/napiste-nam?UID_online... alebo na ktorejkoľvek z pobočiek Fio banky. Ďakujeme a prajeme príjemný deň. Vaša Fio banka

lanah
11. máj 2022

toto som mala v maily, takže aktivovať účet a potom sa vytvoria prihlásovátka 🙂

lanah
11. máj 2022

to číslo účtu bude tvoje, ktoré si uviedla, že z neho prevedieš € , toto je moje staré číslo účtu

eva823
autor
11. máj 2022

Mne prišiel najprv prvý mail podobný ako poslali tebe a druhý:
Dobrý deň,

máme radosť, že ste sa rozhodli založiť si bežný účet vo Fio banke. Vašu žiadosť sme prijali a účet Vám založili. Uzavretú rámcovú zmluvu nájdete vo svojom Smartbankingu v sekcii Viac – Zmluvy.

V zmluve tiež nájdete prihlasovacie meno do Internetbankingu, heslo máte v SMS správe.
Aby ste mohli Váš nový účet plne využívať, je potrebné, aby naňho boli pripísané prostriedky aspoň vo výške minimálneho zostatku (10 EUR).
V prípade akýchkoľvek otázok nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom webového formulára https://www.fio.cz/o-nas/napiste-nam?UID_online... alebo na ktorejkoľvek z pobočiek Fio banky.

V prílohe Vám posielame Predzmluvné informácie k Rámcovej zmluve o poskytovaní platobných služieb, Rámcovú zmluvu o poskytovaní platobných služieb, Obchodné podmienky k Rámcovej zmluve o poskytovaní platobných služieb a ďalšie súvisiace informácie.

Ďakujeme a prajeme príjemný deň.

Už 3x ju čítam a nič nevidím 😀
Asi to robia už trochu inak, lebo nechceli po mne číslo účtu. Ešte počkám a poprípade sa im ozvem. Ďakujem za odpísanie 🙂

lanah
12. máj 2022

mne nechceli založiť účet, kým som nezadala do žiadosť druhé číslo účtu, z ktorého prídu peniaze. Je to pritiahnuté za vlasy, ale čo narobíš :/