Daňové priznanie za krátke obdobie

jullietka
2. mar 2015

Dobrý deň, chcem sa opýtať. Minulý rok som bola do augusta študentkou. V septembri som pracovala na dohodu a od októbra do decembra riadne na pracovnú zmluvu. Príjem nebol vyšší ako 1901 eur. Mám si podávať daňové priznanie ? vôbec neviem čo mám robiť a čo nie. Lebo počula som o dobrovoľnom podaní že aj z toho môžem niečo dostať. Ďakujem

katarinaja
2. mar 2015

ahoj z dohody ti určite stiahli preddavky na daň, z pracovného pomeru - ak si nepodpísala prehlásenie tiež. tieto preddavky ti vrátia - máš nárok na nezdaniteľnú čiastku za celý rok - eur 3803,33. všetky info máš na potvrdení o zdaniteľnej mzde za dohodu aj za pracovnú zmluvu. určite si podaj tvoje zálohy ti vrátia.

nedielka
2. mar 2015

mas potvrdenie z dohody a z prace o prijme?tam mas vycislenu dan,ktora bola za teba zaplatena.Podavat DP nemusis,ale mozes a tato dan Ti bude vratena. 😉

janula18
2. mar 2015

@nedielka a nevieš do akej výšky príjmu netreba podať danové priznanie? ja som minulý rok robila normálne na zmluvu ale len na 4hod denne, tak ja som žiadnu dan strhnutú nemala, mám to na tom potvrdení, len neviem či treba podať priznanie, alebo nemusím. Dik

nedielka
2. mar 2015

1901eur..

ellca123
2. mar 2015

mozno by bolo v tvojom zaujme podat dobrovolne danove priznanie a vratili by ti dan co si zaplatila

jullietka
autor
2. mar 2015

Potvrdenie z dohody nemam, to som odniesla na urad... ale dohodu som mala len na 45 eur na to papieri. Čiže nič moc. A z pracovnej zmluvy mám všetko. takže si dobrovoľne možem dať ano ? a to čo k tomu všetko potrebujem ? vypisať ten formular a čo ešte ?

katarinaja
2. mar 2015

@jullietka tu máš všetky informácie. https://www.financnasprava.sk/sk/obcania/dane/d...