Ako skontaktovať vedenie a riaditeľstvo mBank?

9. máj 2024

Ahojte.
Ako skontaktovať niekoho ""vyššieho" z mbanky keďže tí ľudia na customer servise nedokážu pomôcť a tiež na emaily nikto neodpovedá.? Ako ďalej. Na koho sa skontaktovať ?ich číslo je len na mlinku, kde sú asi brigádnici ktori odpovedajú. Ja sa ničoho neviem dopátrať. Ďakujem

suzitok
9. máj 2024

Ahoj, skúšala si aj formou pošty? Mne na písomné žiadosti odpovedali vždy. Raz dokonca priamo z Poľska z riaditeľstva.

dadis
9. máj 2024

Ja som mala problem z vub, odmietli moju pisomnu ziadost, opat pisomne som poziadala o termin osobneho stretnutia s mojim pravnikom a problem bol zazracne vyrieseny 🤷‍♀️

autor
9. máj 2024

@suzitok
@dadis potrebujem od nich jeden papier v cudzom jazyku..nie sú schopní absolútne riešiť túto situáciu a mňa čas tlačí. Preto nutné potrebujem hovoriť s kompetentným človekom a vedením a neviem ako sa k nim dopátrať kde majú nejaké číslo alebo email alebo čo

dadis
9. máj 2024

😳 samozrejme "s" vub a nie "z" 🙈

dadis
9. máj 2024

kontakt@mbank.sk - je oficialny kontakt mailovy, mozes poslat doporucene postou : mBank SA, Pribinova 10, 811 09 Bratislava

suzitok
9. máj 2024

Aký papier potrebuješ? Zo slovenčiny preložiť? To by ti mal stačiť úradný preklad...

autor
9. máj 2024

@dadis strata času..tam nikto už 5 dní neodpovedá....ombudsman a právnik to asi vyriešia..inak to nevidím..človek sa nedokáže dopátrať svojich práv..každý naňho kašle...a robia si čo chcú..a ešte mi aj zložil Panko telefón ..s kým môžem riešiť svoj problém s bankou ? Ďakujem

tanyan
9. máj 2024

@suzitok Tiež som rozmýšľala či je banka povinná vystavovať dokumenty v inom ako štátnom jazyku, nakoľko dokument je možné dať preložiť úradne, v prípade potreby aj s apostilou.

dadis
9. máj 2024

Ake potvrdenie potrebujes? Ved oni nie su povinni ti poslat potvrdenie v cudzom jazyku, pytaj v slovencine daj si potvrdenie uradne prelozit. A "panko" ti asi zlozil, ak si nebola slusna. https://www.justice.gov.sk/sluzby/tlmocnici-a-p...

autor
9. máj 2024

@dadis v prvom rade oni majú byť slušní a buď mi nápomocní keď potrebujem som ich dlhoročný klient..nech sa oni správajú ku klientovi slušne a s úctou patričnou. A keď je ich klient vo veľmi kritickej situácii a potrebuje jeden dokument. Tak mu ho majú poslať. Slušne som žiadala štyrikrát. A také dokumenty vystavujú aj v cudzom jazyku za čo si účtujú potrebné poplatky. Ale nie sú toho schopní. Zjavne. Ale nič..idem pátrať po vedúcom oddelenia alebo samotnom riaditeľovi a všetko zreportujrm prípadne aj s pravnikom

dadis
9. máj 2024

Ahoj, ja som nedavno pytala potvrdenie o zostatku na ucte ku konkretnemu datumu, nebol ziaden problem s tymto potvrdenim..pozerala som v cenniku, nic o vystaveni potvrdenia v cudzom jazyku som nenasla. Daj si to potvrdenie uradne prelozit, ked mas len 5 dni.

hiro
9. máj 2024

"som ich dlhoročný klient" 🙂 No, oni sa mozno aj pozru ci z tohto dlhorocneho klienta aj nieco kvaplo aby sa mu usilovali vyhoviet, ci u nich ma nejake investicie a tak - alebo len zadarmo vyuziva ich sluzby 🙂

dadis
9. máj 2024

@hiro Aj ja som ich dlhorocny klient a teda nula cela nula nic odo mna 😅 ... ale ano, slusnost by mala byt, ale tie hovory na call centrach sa nahravaju, tak to uz musela autorka ako vyhrotit, aby jej "panko" zlozil 🙈😅