Ako rýchlo vybavia poistnú udalosť v Allianzi?

adeli79
3. feb 2015

Máme poistnú dalosť na byte - vytopenie. Poistenie majetku cez Allianz. Ako dlho priemerne trvá, kým to uzavrú a vyplatia? Každý deň mi ohľadom toho volá niekto iný z Allianzu, dookola sa pýta to isté, fotodokumentáciu som posielala už 3x. Majú v tom dosť bordel. Dúfam, že sa to nebude ťahať nekonečne dlho.

silvia1101
3. feb 2015

@adeli79 Prajem veľa šťastia. Svokre sa to ťahalo dosť dlho, praskol jej radiátor. Stále chceli nejaké doklady, a nafotiť a furt niečo. Ani neviem či jej nakoniec aj niečo preplatili.

ellca123
3. feb 2015

mali sme autohavariu
vybavovanie 3 mesiace,furt im nieco chybalo,vyhovarali sa ze nemaju podlklady od policie,
a nevyplatili celu sumu skody a opravy auta/nemyslim ucast 5%/
nechceli preplatit 1000 ktore ziadal opravovna
vraj si uctovali privela
servisu sme povedali ,ze neustupime a ze sa budeme aj sudit a nakoniec ustupil servis
tak sme platili len tych 5% ucast

dora76
3. feb 2015

my sme mali ešte v auguste poistnú udalosť (blesk nám udrel do elektroniky), máme poistku uzavretú aj
proti živelným pohromám. A nám nič nepreplatila poisťovňa Allianz.

adeli79
autor
3. feb 2015

no nepotesili ste ma, dievcata. tak dam vediet, co a ako, ked sa to/ak sa to poriesi

frapper
3. feb 2015

Nech je to akákoľvek poisťovňa,ale vždy pri akejkoľvek poistnej udalosti,musíte doložiť ku likvidácii dokumenty,na základe ktorých poisťovne vykonajú likvidáciu.Je tiež dôležité na aké riziká máte poistené.Netreba sa spoliehať,že mám napr.15-20 ročné poistenie,pretože takéto poistky si treba dať prehodnotiť na nové ceny a podmienky.Pretože Allianz má skutočne dobré poistky pre budovy a domácnosť a ak máte nový produkt,tam má poisťovňa vychytané všetky riziká,ktoré existujú,len niekedy klienti chcú čím najmenej platiť a nedojednajú niektoré riziká a tu potom pri likvidácii,môže nastať nespokojnosť zo strany ľudí.

luna11
3. feb 2015

@dora76 uder bleskom nema nic so zivelnou udalostou. ale to zistite ked si precitate zmluvu. zrejme mate nizsi a lacnejsi balik, v ktorom ste si to nepoistili.
@adeli79 pri vytopeni nam to aj so zaslanim penazi na ucet v ASP trvalo 10 dni- od dolozenia vsetkych potrebnych dokladov

dora76
4. feb 2015

@luna11 ale to je na tom, že máme najdrahší balík, a sme sa na všetko poistili. Keď poisťovňa nechce platiť tak si nájdu dôvod, teraz to riešime inou cestou

tatrankamoja
4. feb 2015

mám s Allianz veľmi dobrú skúsenosť, poistnú udalosť v prípade úrazu vyplatili do troch dní...a nešlo o banálnu čiastku v desiatkach alebo stovkách eur.....išlo o čiastku v tisícoch.....teda nemáte sa čoho báť, ak máte kvalitné, nové poistenie, vyplatia vám peniažky veľmi rýchlo....
čo sa týka áut, pri poškodení čelného skla som auto odniesla do servisu, zobrali si údaje, prišla som po auto poobede, neplatila nič....odviezla som sa.....taktiež ak nechcete platiť spoluúčasť, odporúčam poistenie bez spoluúčasti - predstavte si, aj také existuje...... 🙂 😉

bibistec
4. feb 2015

drzim palce v zivote by som si nepoistila nic v alianzi otras poistovna. my mame poisteny byt inde a zatopili sme no stalo sa. nasa poistovna nas vybavila o 2 dni aj s vyplatenim penazi od udalosti a este po pol roku mi chodili z alianzu listy ze susedov riesia mne - co malo ist poistovni. takze u nich zmatok a susedia sa neviem az kedy dostali k peniazom. drzim palce

adeli79
autor
4. feb 2015

dnes mi volali, ze je vsetko ok, vsetko schvalili a do 3 dni by sme mali mat peniazky. takze nakoniec to dobre dopadlo a mozno este tento tyzden bude suma na ucte. 🙂

bibistec
5. feb 2015

@adeli79 drzim palce ale az ked pridu peniaze na ucet v sume ktoru povazujes naozaj za relevantnu az vtedy si vydychni

adeli79
autor
6. feb 2015

tak peniazky su na ucte a v dohodnutej sume. takze od nahlasenia poistnej udalosti nepresiel ani tyzden a sme vybaveni. tesim tesim.

katy2
6. feb 2015

@adeli79 u nas tiez, tusim tyzdna... uplne v pohode... na Allianz nemozem povedat jedno zle slovo, co sa o niektorych inych povedat neda...

diana70
8. feb 2015

Takto, robím profesionálne výhradne pre Allianz. Mojej mame zatiekol strop, peniaze prišli snáď do týždňa bez problémov. Rozhodujúce je, aký máte balíček poistenia. Od mája 2014 už od stredného balíčka-štandard je v poistení aj prepätie, takže by ste (ak máte bal. štandard alebo optimal) mali poistené aj prepätie, ak vám vplyvom prepätia "odíde" elektronika. Je dôležité vedieť či máte poistenú budovu, domácnosť a mali by ste mať aj zodpovednosť za škodu. Niektorí klienti ale požadujú poistenie na najnižší balíček basic, ktorý má plno výluk (napr. neobsahuje atmosferické zrážky), preto ja ho napr. nikdy klientom nedávam, lebo sa budú sťažovať pri prvej poistnej udalosti. Ja sa nemienim pred klientami schovávať, naozaj nemá zmysel robiť zlé poistky na najnižší balíček. Allianz, ak to máte poistené, s plnením PU problém naozaj nerobí, ani pri majetku, ani pri škodách na životnom poistení.