Máme poistnú dalosť na byte - vytopenie. Poistenie majetku cez Allianz. Ako dlho priemerne trvá, kým to uzavrú a vyplatia? Každý deň mi ohľadom toho volá niekto iný z Allianzu, dookola sa pýta to isté, fotodokumentáciu som posielala už 3x. Majú v tom dosť bordel. Dúfam, že sa to nebude ťahať nekonečne dlho.
mali sme autohavariu
vybavovanie 3 mesiace,furt im nieco chybalo,vyhovarali sa ze nemaju podlklady od policie,
a nevyplatili celu sumu skody a opravy auta/nemyslim ucast 5%/
nechceli preplatit 1000 ktore ziadal opravovna
vraj si uctovali privela
servisu sme povedali ,ze neustupime a ze sa budeme aj sudit a nakoniec ustupil servis
tak sme platili len tych 5% ucast
my sme mali ešte v auguste poistnú udalosť (blesk nám udrel do elektroniky), máme poistku uzavretú aj
proti živelným pohromám. A nám nič nepreplatila poisťovňa Allianz.
no nepotesili ste ma, dievcata. tak dam vediet, co a ako, ked sa to/ak sa to poriesi
Nech je to akákoľvek poisťovňa,ale vždy pri akejkoľvek poistnej udalosti,musíte doložiť ku likvidácii dokumenty,na základe ktorých poisťovne vykonajú likvidáciu.Je tiež dôležité na aké riziká máte poistené.Netreba sa spoliehať,že mám napr.15-20 ročné poistenie,pretože takéto poistky si treba dať prehodnotiť na nové ceny a podmienky.Pretože Allianz má skutočne dobré poistky pre budovy a domácnosť a ak máte nový produkt,tam má poisťovňa vychytané všetky riziká,ktoré existujú,len niekedy klienti chcú čím najmenej platiť a nedojednajú niektoré riziká a tu potom pri likvidácii,môže nastať nespokojnosť zo strany ľudí.
mám s Allianz veľmi dobrú skúsenosť, poistnú udalosť v prípade úrazu vyplatili do troch dní...a nešlo o banálnu čiastku v desiatkach alebo stovkách eur.....išlo o čiastku v tisícoch.....teda nemáte sa čoho báť, ak máte kvalitné, nové poistenie, vyplatia vám peniažky veľmi rýchlo....
čo sa týka áut, pri poškodení čelného skla som auto odniesla do servisu, zobrali si údaje, prišla som po auto poobede, neplatila nič....odviezla som sa.....taktiež ak nechcete platiť spoluúčasť, odporúčam poistenie bez spoluúčasti - predstavte si, aj také existuje...... 🙂 😉
drzim palce v zivote by som si nepoistila nic v alianzi otras poistovna. my mame poisteny byt inde a zatopili sme no stalo sa. nasa poistovna nas vybavila o 2 dni aj s vyplatenim penazi od udalosti a este po pol roku mi chodili z alianzu listy ze susedov riesia mne - co malo ist poistovni. takze u nich zmatok a susedia sa neviem az kedy dostali k peniazom. drzim palce
dnes mi volali, ze je vsetko ok, vsetko schvalili a do 3 dni by sme mali mat peniazky. takze nakoniec to dobre dopadlo a mozno este tento tyzden bude suma na ucte. 🙂
tak peniazky su na ucte a v dohodnutej sume. takze od nahlasenia poistnej udalosti nepresiel ani tyzden a sme vybaveni. tesim tesim.
Takto, robím profesionálne výhradne pre Allianz. Mojej mame zatiekol strop, peniaze prišli snáď do týždňa bez problémov. Rozhodujúce je, aký máte balíček poistenia. Od mája 2014 už od stredného balíčka-štandard je v poistení aj prepätie, takže by ste (ak máte bal. štandard alebo optimal) mali poistené aj prepätie, ak vám vplyvom prepätia "odíde" elektronika. Je dôležité vedieť či máte poistenú budovu, domácnosť a mali by ste mať aj zodpovednosť za škodu. Niektorí klienti ale požadujú poistenie na najnižší balíček basic, ktorý má plno výluk (napr. neobsahuje atmosferické zrážky), preto ja ho napr. nikdy klientom nedávam, lebo sa budú sťažovať pri prvej poistnej udalosti. Ja sa nemienim pred klientami schovávať, naozaj nemá zmysel robiť zlé poistky na najnižší balíček. Allianz, ak to máte poistené, s plnením PU problém naozaj nerobí, ani pri majetku, ani pri škodách na životnom poistení.
@adeli79 Prajem veľa šťastia. Svokre sa to ťahalo dosť dlho, praskol jej radiátor. Stále chceli nejaké doklady, a nafotiť a furt niečo. Ani neviem či jej nakoniec aj niečo preplatili.