Ahojte. Prosim Vas mate niekto skusenost s postupom, ako reklamovat podvodnu platbu? Kamoske ztrhlo z karty platbu 559 dolarov, ktoru ona nevykonala. Subjekt je zahranicny. Volala do banky, kartu blokla, povedali ze presetria, ale peniaze vraj nevratia. Ked googlime prijemcu, nasli sme scam recenzie na nich. Je potrebne sa na nieco konkretne odvolat, na zaklade coho pozaduje vratenie platby, ktoru ona neautorizovala, ale banka ju umoznila? Najskor si spolocnost stiahla 0,50$ a potom 559x Ak mate nahodou osobnu skusenost s Able app, dajte prosim vediet.
@mimuska328 Dobrý deň prajem. Píšem vám ohľadom vašej reklamacii banke z 10.1.2024. Žiadala od vás banka reklamaciu u príslušnéhio obchodníka , ktory vám zobral peniaze?
@karol4444 dobrý deň, ja už si to presne nepamätám ale my sme mali z banky zaplatené to ze keď nás niekto okrasné atď tak garantujú vrátenie peňazí. A my sme len vypisali žiadosť tu reklamáciu v banke poslala som tuším ten mail atď co som mala ešte som mala screen ze oklamali iných ludi to som poslala tej pani co to vypisovala a zvyšok zariadili oni. Do 2 mesiacov tuším prišli peniaze na účet
@evitka83 ja som nedávno také riešila ale bola to podvodná stránka z ktorej som objednala a keďže som mala poistenie kradeze v banke tak mi peniaze vrátili