Ako a kedy mi príde daňový bonus na dieťa?

mirola
6. júl 2023

Dobrý deň,
v tomto smere som naozaj dost neznala. Ide o to, ze posledne dva roky som pracovala ako zivnostnicka. Od zaciatku tohoto roku som zivnost pozastavila a pracujem ako zamestnanec na TPP.
Danové priznanie som podavala teraz, vysiel mi tan nárok na danovy bonus na dieta. Moja otazka znie ako a kedy mi bude danovy bonus uplatneny?
Formou seku, alebo? Ja si nespomínam, ze by som niekde davala cislo uctu. A k kemu dátumu ked bolo danove podane 30.06. ďakujem za odpovede

sweet20
6. júl 2023

@mirola maju na to 40 dni odo dna vzniku danoveho preplatku

sweet20
6. júl 2023

@mirola ked si si robila danove a ti vysiel preplatok tak si tam mala kolonku, ze ako to chces vyplatit.. ci sekom abo na ucet

lucka_ke
6. júl 2023

v DP bola na to určená časť, tam bolo treba zaškrtnúť čo a ako chceš poslať

lienockak
6. júl 2023

@mirola ak si si DB v daňovom priznaní iba uplatnila a nevyplnila si žiadosť o vrátenie, nič Ti nepríde. Podaj cez všeobecné podanie pre správu daní na stránke FS ziadost o vrátenie DB s číslom účtu, peniaze Ti potom prídu do 30 dní od podania žiadosti. Ak by bola žiadosť o vrátenie vyplnená v DP podanom v predĺženej lehote do 30.6., DB sa vypláca do 10.8.

michaela412
6. júl 2023

Ak ti daňové robila účtovníčka, skontroluj si na FS aké tam zadala číslo účtu

mirola
autor
6. júl 2023

ano robila mi to uctovnicka. ktora mi od 30 neberie telefon preto sa tu pytam ako tela. idem sa na to pozriet

michaela412
6. júl 2023

@mirola ak by si to nevedela nájsť kľudne napíš - napíšem ti cestu kde to nájdeš

mirola
autor
6. júl 2023

ďakujem mna ani nenapadlo sa pozriet na financnu spravu.. je to tam aj s ziadostou o vyplatenie a cislom uctu... a bod 117 "nárok na danovy bonus podla zakona" a nasledna suma .. to je to co mi vyplatia? haha vdaka
@michaela412

sweet20
6. júl 2023

@mirola no vidis.. takze ti to pride

michaela412
6. júl 2023