Chcem sem len dať info,ako mi neschválili paušál s mobilom v 4-ke. V podstate preto, že som momentálne na rodicaku. Nesplnam úverové podmienky pre Tatrabanku - v jednom momente si s nadšením vyberáte paušál a telefón, že zmeníte operatora,keď už majú takú super ponuku a o pár minút ďalej len kukate,že kolko zmlúv podpisujete s Tatrabankou kvôli 300€ mobilu. Občiansky, nezabudnime na biometrické údaje tváre, príjmy, výdavky, no a nakoniec keď Vám to neschvália (ešte že čo sa čudujem,že načo som vyberala v kolonke, že zamestnaná,keď nemám aktívny príjem - no lebo zamestana som! a iné vhodné nebolo čo vybrať)
tak všetky tieto UDAJE SI TB NECHAVA na základe predošlých odsúhlasení,bez ktorých by ste nedokončili ani nákup. Na základe bankového zákona. Aj keď som nakoniec nič nekúpila. Na min.5rokov ale až od momentu, kedy zrusite s nimi zmluvu, ktorú ste uzavreli cez telefóne, ked ste chceli trápny mobil s paušálom, ktorý ale nemáte,vlastne nemáte nič. A oni majú mnohé vaše údaje a musíte ísť osobne na pobočku podpísať,že nechcete,aby mali vaše údaje. Dovtedy si a nimi robia,čo chcú. PPČ zákony.
Nehovoriac o Tom,že na stránke píšu,koľko majú pobočiek,ale keď sa ich snažíte reálne navštíviť,zrazu zistíte,že žiadna nefunguje.ze všetci s nimi končia spoluprácu, že získanie paušálu so 4-kou bolo často na infarkt alebo že na 3-dnovom školení lektor v kuse volá centrálu,lebo nemá odpovede na bežné otázky.
A teraz som zvedavá,či to vybavia aj v reifke alebo budú matku s dieťaťom preháňať do krajského mesta.
Veľmi ma TB sklamala. 2 týždne si to pohadzovali na právnom odd. A medzitým moje údaje sa predávali bohvie kde. Toľko ku GDfuckingPR.
Ked si vyberas telefon k pausalu, ide o uver, takze sa necuduj, ze podpisujes uverove zmluvy. A uver ma podmienku prijem, co si nesplnila, kedze rodicovsky prispevok nie je aktivny prijem, ale davka. Cize si zavadzala od zaciatku, keby si napisala pravdu, nepodpisujes nic a nikto nema tvoje udaje. Raiffeisen banka nema dovod riesit tvoje problemy s Tatrou, takze budes musiet zajst na pobocku.
A vies si presne zistit, co robili s tvojimi udajmi, co je pravdepodobne nic.
@paulinam99 ja som chcela mobil na splátky.. ako bežné doteraz v O2.. len som chcela vyskúšať iného operátora. To že ide o úver, som zistila až keď som si volala linku 4ka.ked sa to seklo a nešlo ďalej. A každý nemá 300€ na nový v hotovosti..
@laurar1 nie vždy ide o úver. A nie vždy cez tretiu stranu. Ja som myslela,že to idem zaplatiť cez tatrabankovu platobnú bránu a nie že idem brat úver. Možno nemám momentálne príjem zo zamestnania,ale telefónne služby si dokážem splácať. A nezavádzala som od začiatku, bolo tam myslím zamestnaná alebo SZČO a potom tuším študent a možno dôchodca.. a ja stále zamestnaná som - nie som podclovek ani neschopnejsia len preto,že práve vychovávame malé dieťa.
Možno si to prečíta niekto,kto nevediac naletia ako ja. A ak mu nebude záležať na osôb.info tak ho ani nenapadne,že už ma zmluvu s TB o ich nekonečnom užívaní. Za nič.
Je hlúposť brať si akýkoľvek úver na mobilný paušál, či mobilný telefón. Sorry.