Predplatné Netflix Standard

4. mar 2024

Zdravim.
Pri tomto predplatnom je povolené sledovanie na 2 zariadeniach súčasne. A však naozaj len v jednej domácnosti ? Ako to je prosím po novom?
Dakujem

marseillefan
4. mar 2024

No my máme to najvyššie predplatné a používame ho v minimálne 3 domácnostiach. Nebude s tým problém, len to musíš potvrdiť kódom, ktorý ti príde do emailu (že zariadenie je v spoločnej domácnosti... aj keď v skutočnosti nie je).

autor
4. mar 2024

@marseillefan áno viem aký kód myslíš lenže ono je to potrebné potvrdiť zakazdym nie? Potvrdím že v inej domácnosti môže pozerať, ale keď chcem potom ja, zas to musim potvrdiť u seba...a tak dookola..či?

andrea_82
4. mar 2024

Oni to teraz po novom zacali nejako kontrolovat, pomocou IP adresy.

marseillefan
4. mar 2024

my sme raz potvrdili a potom nám dali pokoj...

petamich
4. mar 2024

@marseillefan prosim ta a ako si to spravil, lebo nam vobec nedava moznost pridat zariadenie mimo nase bydlisko (prestal Netflix fungovat mojej mladsej sestre, s ktorou sme zdielali account)

marseillefan
4. mar 2024

@petamich nerobil som nič, len som zapol telku a tam mi ponúklo možnosť pridať ju do domácnosti... a tak sme to potvrdili. A neter používa rovnaké konto v Nemecku a zatiaľ ich to nevyhodilo... tak fakt nerozumiem, prečo to vám nejde. Môže to byť tým, že my máme to najvyššie predplatné, tak možno sú tam benevolentnejší... ale nespoliehal by som sa na to.

petamich
4. mar 2024

@marseillefan my mame to najvyssie predplatne tiez 🙂 kedze pouzivame na viacerych zariadeniach v nasej domacnosti + sestra mala mimo nasu domacnost (vsetko sme pozreli aj googlili ale nic sme nevygooglili, proste jej to nejde a nam to nikde nejde pridat, nase zariadenia funguju dalej)

ono je cudne skor, ze vam to ide - tym sa vlastne straca zmysel toho, o co im slo

autor
4. mar 2024

Nám to ale tiež nejde ...toto je na tom čudné že to niekomu ide a niekomu nie..vždy chce nech určime ktorá TV patrí do domácnosti a tým pádom automaticky vyhodí tu druhú TV mimo domácnosti ..

marseillefan
4. mar 2024

@petamich áno, je čudné, že nám to funguje 🙂 každopádne si myslím, že tvoja sestra robí niečo zle.. Musí mať nejakú možnosť to svoje zariadenie prihlásiť... veď keď sa presťahujete, tak vám nedovolí si presunúť konto? Minimálne by to malo fungovať tak, že to vyhodí vaše zariadenia, ak sa ona prihlási na svojej adrese...
Alebo je možné, že aj nám to potom prestane fungovať... že to robia postupne a my sme ešte poriadne neprišli na rad, ale už sa nás to dva krát pýtalo na potvrdenie, takže niečo sa deje.
Ešte ma napadlo, že my zasa ten Netflix tak často nepozeráme, tak možno to detekuje ako problém len vtedy, keď sa niečo pozerá na dvoch adresách súčasne. Každopádne marí sa mi, že tam núkali aj možnosť "I am travelling", čiže istý čas by sa dalo tváriť, že sestra je z vašej domácnosti a len je v nejakom hoteli 🙂 No držím vám palce 🙂

petamich
4. mar 2024

@marseillefan asi si radsej zaplati svoje konto to vidim ako najlepsie riesenie 😂 ale skusim to zajtra este pogooglit, ci sa to na chvilu neda nejako obkorculovat, ten travelling nie je zly tip! dakujem ti