Uplakané a stále nespokojné deti

petras05
20. máj 2017

Ani neviem ako začať nečakam ze mi nuekto pomôže ale skôr sa pottrebujem vyrozpravat. Mám dvojcata chlapcov a mali prednedavnom jeden rok. Mám 25 rokov a ešte študujem. Je to dosť náročné pre mňa mať dve deti a školu. Nebolo by to ani také ťažké sa o nich starať keby neboli stále taki uplakani, mrzuti,stale za niečo plačú. Boja sa vsetkych ľudí nemozem snimi nikam chodiť jeden sa mi boji vsetkeho pomaly balona, jednej takej hračky co vydava melodie no vsetkeho takych vecí co by som necakala. Nechce si sadnut ani na odrazadlo lebo aj toho sa boji. V kociku su mrzuti neobsedia.ked boli mali mali koliky som si myslela ze plačú preto ze ked prejde kolika tak aj plač ano možno nachvilu. Potom ze ked budu sedieť uz bude dobre. Hmm trochu to možno pomohlo. Ešte nevedia chodiť ale uz si nemyslím ze aj to by pomohlo. Ked jeden zobere druhemu dudel ci hračku zacne plakať potom opačne a tak dokola. Nahodou jeden drgne do druheho a uz plač. Začne plakať jeden opakuje druhý. Toje na psychiatriu.....ja som si este nezacala užívať materstvo a to uz majú rok. A som z toho smutná 😕Neviete ci aj iné máte podobnú skúsenosť.

laura0107
20. máj 2017

@petras05 ja mám síce len jedno dieťa.skoro 3 ročne.ale poviem ti jedno..Ja sama som to nerada počúvala ale je to pravda na 100%. "Malé deti malé starosti"
Ešte príde obdobie vzdoru,odvravania,nástup do škôlky,,
Nemáš nejakú pomoc na blízku aby si si vedela oddýchnuť a postrážili tie detičky raz za čas??Mne to je jediné čo pomahalo\ pomáha...
Držím palce..Neboj zvládneš to...

petras05
autor
20. máj 2017