Ahojte, potrebujem poradiť. Už dávnejšie sme kúpili cez Zľavomat zájazd s termínom cez veľkú noc. Kvôli momentálnej situácii bol zájazd zrušený s tým, že nám ponúkajú náhradu, ktorá nám však už nevyhovuje a preto žiadame od cestovky peniaze späť. S CK máme podpísanú zmluvu no tvrdia nám, že sa máme obrátiť za Zľavomat. Viete niektorá poradiť alebo riešite niečo podobné ?
Ďakujem 🙂
@n_i_ka nerozumiem prečo si s Ck podpisovala nejakú zmluvu? Zájazd si predsa kupovala cez Zlavomat. Chcela od teba CK podpisovať nejakú zmluvu a aj peniaze mimo zlavomatu?
Zlavomat by ti to mal bez problemov stornovat, kedze zo zakona nie je mozne, aby sa tento zajazd uskutocnil... Ako tu sa nesmies dat, je to nova situacia aoni by to mali respektovat, ze to nie je vasa vina ani vymysel
V storno podmienkach zájazdu máte presne uvedené, ako postupovať. Zľavomat slúži v tomto prípade len ako predajný portál, cez ktorý ste si zájazd kúpili vo výhodnejšej cene. Ako máte uvedené, po podpise zmluvy sa riadite podmienkami, ktoré si nastavila CK, bohužiaľ :-/
@n_i_ka no veď určite to stornuj cez zlavomat, to je tvoj partner, ktorému si zaplatila, cestovka s tebou nemá čo riesit, keď ona od zlavomatu dostane peniaze až vtedy, keď si spotrebovala sluzbu(nastúpila na zájazd)