Ahojte,mali ste skúsenosť ,že ste si objednali izbu a konkrétny hotel,zaplatili a po prílete na miesto vám zmenili hotel?nemyslim izbu,ale že hotel.
2 roky dozadu sme išli do Egypta cez Fischer..nam ponechali našu izbu,hotel.ale boli tam ľudia a viacerí,ktorí hovorili,že mali byť v úplne iných hotel v tej oblasti (koala tours oni mali zaplatenu dovolenku).marsa alam sme boli
Mne sa to za tie roky nikdy nestalo.
Mňa by to naštvalo,lebo tento rok chceme konkrétny hotel ,do ktorého sa chceme vrátiť.
Kao ste to riešili,keď sa vám to stalo?ak sa vám to stalo niekedy?
@pe_mi nam se to taky stalo, ale cestovka s nami komunikovala dopredu a nabidla nam mnohem drahsi hotel - kdyz jsme se o tom pak bavili s delegatkou, rekla nam, ze CK ma obrovske marze a ze je pro ne mnohem vyhodnejsi nabidnout drahsi hotel nez aby vraceli penize (coz ze zakona musi pro zmene hotelu).
Nám nie, našťastie. Ale sestre s rodinou áno. Síce ich následne ubytovali v hoteli vyššej kategórie, ale sestra bola riadne nahnevaná, keďže si pôvodne vybrali iný hotel z určitých dôvodov, aby presne vyhovoval ich požiadavkám.
Ano robia to roky, nam sa to stalo 16 rokov dozadu v Egypte, ze bohuzial neda sa ten Vas hotel izby su uplne obsadene dame Vam lepsi, prd makovy ja nervy plac, my sme sa tam tak vyhadali, ze zrazu sme boli vo svojom hoteli a dokonca izieb tam bolo na carach volnych, svinstvo menit hotely, tento rok to spravili znamemu tiez v Egypte
stalo sa nam to raz pred cca 18 rokmi v egypte. Popravde ani netusim ci nam dali rovnaku alebo vyssiu kategóriu, len nam povedali ze hotel si neplnil nejake povinnosti tak nas prelozili...toto inak kludne moze byt aj pri overbookingu. Na stastie odvtedy sa nam to nestalo, teraz je doba internetu, za 3 minuty by som zistila ci je to pravda a kto pochybil - ck či hotel...urcite by som ale ziadala ocividne lepší hotel
@pe_mi nám sa minulý rok stalo. Nebola to chyba cestovky ale daného hotela. Ponúkal viac izieb viacerým cestovkám a potom samozrejme nevyšlo. Cestovka na to prišla ešte pred odletom a keďže nechcela aby jej klienti mali stresy na mieste, tak to riešila ešte na Slovensku. Cestovka ponúkla o 800 eur drahší hotel, (nikdy neponúka lacnejší - aspoň normálna cestovka tak robí) s tým, že rozdiel nepožadovala. Čiže vystavila novy voucher na novú cenu s novým hotelom, s tým, že doplatok nebol treba z našej strany uhradiť. Na miesto potom bolo všetko v poriadku, mali sme ten drahší hotel a všetko tip top. A samozrejme mohli sme odmietnuť a vrátili by nám všetky peniaze.