v juli som objednala a zaplatila ubytovanie a po platbe mi vygenerovalo cislo majitela ubytovania hned som volala a dozvedela som sa ze nieje mozne sa ubytovat mi bolo povedane a ze mam dat storno ktore som nakoniec dala ale v objednavke bola formulka ze pri storne mi nevratia peniaze .Prekazka ale bola na strane ubytovania nie na mojej booking ani raz mi neodpisal a pani sa vyhovara na booking som rozcarovana nieje to suma na trestne oznamenie ale ak to dotycna osoba urobila viacerym tak je dobre v baliku .
ja mam s nimi len dobre skusenosti - mali sme objednanu chatu na koniec juna - zaciatok jula 2021. tiez boli v podmienkach veci ohladom storna - necitala som ich, tesne pred odchodom na chatu mal manzel uraz, pani majitelke som zavolala a ona s prianim skoreho uzdravenia vratila na ucet vsetky peniaze...ale ludia su vselijaki
@namornicka recenzia sa da napisat iba ak sa ubytujes lenze som tam nebola a bookingu sa neda ani dovolat iba zahranicne cisla nikomu neodporucam
@birika v mojom pripade som presvedcena ze sa jedna o podvod s tym ubytovanim
@mentoska77 a bolo to chorvatsko ? nikde inde sa to nedeje len tam proste prenajmu nemcovi za viac penazi plno slovakom poliakom madarom to robili
normlane staznost napis na booking cez ich callcentrum aj volaj riesia promptne to ze pobyt je zruseny musi riesit prenajimatel s bookingom inak
@loginexistuje nie slovensko
@mentoska77 drzim palce, aby sa to doriesilo vo vas prospech 🙂
je to chyba tej prenajimatelky zverejni onake ubytko slo mozno sa najdete viaceri
No ale za to nemôže booking 🤣🤣🤣 keď bola chyba na strane ubytovacieho zariadenia mali ti rezerváciu zrušiť oni a nie ty... Na booking sa dá normálne dovolať v pracovné dni - tel. číslo 02/68622640
@janai1 ďakujem za cislo
@mentoska77 Urobila si chybu, ze si posluchla ubytovatela a urobila si storno ty. Nie, mala si trvat na tom, ze ak ta ubytovat nemoze, nech to zrusi on. Tym by sa tebe peniaze v plnej vyske vratili, naopak on by mal na bookingu zaznam ze bezdovodne rezervaciu zrusil.
Co sa tyka supportu na bookingu, tak ja som im volala x-krat a vzdy som sa dovolala a vzdy sme problem vyriesili - aj v sobotu v noci o 22-23hej.
@loginexistuje liptovsky mikulas
Ak ide o "podvod", tak nie od bookingu, ale od poskytovatela ubytovania. On totiz zverejnuje tie ponuky aj podmienky, napr. moze/nemusi dat izby tam, ked sa izba "obsadi", ma ponuku stiahnut. Ja osobne pouzivam booking roky, dovolim si povedat desatrocia :DD (no 12-15r urcite) a nikdy nebol problem. Ak sa objavil, napr. uz som bola na ceste do Dubrovnika, ked bol problem s platbou, zavolala som, zastavila som sa v pobocke kam ma poslali (mali tam dohodu asi s nejakou cestovkou na mieste) a vybavilo sa vsetko.
Problem bol, ze ty si tam mala nevratenie poplatku pri storne a napriek tomu si to stornovala. Nemala si to stornovat,za tychto podmienok a mala si to nechat riesit ubytovacie zariadenie, nech to zrusia oni a daju tu zalohu vratit.
@simca06022011 vsak to oklamala ma a urcite nie len mna prvy raz som to riesila cez booking ale aj posledny nechapem preco nereaguju ked im clovek pise presviecala ma ze sa nemoze dostat do bookingu a ze to musim zrusit jedine ja takze dotycna pani to ma dobre premyslene co robi .
Ja som riesil aj storno z nasej strany a vratenie storno poplatku. Booking povedal, ze to urobia, ale musi suhlasit ubytovatel, tak som volala priamo, vysvetlila situaciu a povedali, ze ok. Nasledne to booking urobil.
A to bolo v sobotu o 22hej ked sme zacali riesit, support bol anglicky hovoriaci a hotel bol v madarsku. A vyriesili sme.
Chyba bola ze si dala z vlastnej vole storno, pricom podmienky su, ze peniaze nevratia. Nemas any mailovu komunikaciu s ubytovatelom, cize tazko... ako maju na bookingu verit ze naozaj ti oni kazali zrusit, ze is to neurobila ty a este chces naspat peniaze?
@mentoska77 No tak pani ta riadne oklamala, ale neznalost neospravedlnuje, nemala si podvolit :( cize skoda, mas skusenost uz, len bohuzial drahu skusenost.
Ak raz ja nieco rusit nechcem, tak ma nedonutia, proste nechat ojednavku tak a riesit s bookingom, nerobit co si vymysli pani.
@nafka0483 ide o to ze som to objednavala a potrebovala som sa ubytovat zo dna na den a v podmienkach bolo ze ak sa nedostavym aj tak mi peniaze nevratia cize ma presvedcila este pridala pribeh o neakom nevidiacom spolumajitelovi ze sa nemoze dostat do bookingu nenapadlo ma ze to bude blbost no moja chyba clovek sa stale uci
@nafka0483 mam komunikaciu kde sa mi ospravedlnuje a vyhovara sa na booking ale ako pisete ten booking nema s tym nic
@mentoska77 Skus volat na booking, doteraz si len pisala maily a cakala? Urcite volat a vysvetlit situaciu, daj sem aj nazov ubytka, alebo priamo link... oni si vedia preverit ze ak tam ludia stale rusia pobyty tak nieco na tom asi bude
@nafka0483 vola na cislo lenze kedze bola rezervacia zrusena cislo neexistuje takze ma neprepoja
@mentoska77 Akoze bez cisla rezervacie ta nevybavia??
@nafka0483 na linke je automat a pista cislo rezervacie a pin
@mentoska77 Fuha, tak neviem ci to je nejaka zmena, lebo ja som sa dovolala priamo operatorovi. Ved mozes mat problem urobit rezervaciu a pod., nemusis riesit len veci ohladom aktualnej rezervacie.
Pripadne mi napadlo - najdi akekolvek ubytovanie kde je mozne storno kedkolvek a kde nemusis zadat vopred udaje z karty. Vyhodi ti cislo rezervacie a pin, ten pouzi pri hovore ale nasledne vysvetli ze volas kvoli niecomu inemu. A po vybaveni tu rezervaciu hned zrus - udaje o karte nemaju a storno je zdarma, cize vybavene.
@nafka0483 a teras ta predstava ze som niekde v zahranici a mam problem s ubytovanim a mam to riesit s automatom strasidelne cize to je ponaucenie aj pre ostatnych
@mentoska77 Ale ved keby si mala cislo rezervacie, tak riesis aj zo zahranicia.
Urob tak ako som ti pisala, ze si vytvor nejaku rezervaciu a tu pouzi a uz ked budes hovorit s operatorom tak vysvetlis o co ide. Asi menili system, lebo ja som doteraz nemala problem, vzdy so zavolala a riesila co bolo potrebne.
@mentoska77 toto nieje chyba bookingu,oklamala ta lebo si sa nechala a riesila si veci hrrr systemom. Trosku porozmyslat ked ma nahovara na nieco a nie hura system ok tak zrusim ja. Jasne ze si prisla o prachy. Podla mna je majitel velmi "sikovny" a mozno uz zarobil na takych ako si ty. Nepodporujem to,nasralo by to aj mna ako kazdeho kto pride o prachy,ale taky je zivot. Nabuduce viac rozmyslaj predtym ako nieco urobis
Mam s bookingom len dobre skusenosti, len treba VZDY poriadne citat podmienky storna, poplatky vopred, poplatky za storno, kedze si ich zadavaju ubytka individualne. Inak, robila som s bookingom a co sa tyka platby, zadava sa tam vacsinou len cislo karty a datum platnosti, len kvoli tomu, aby sa overila platobna schopnost klienta. Na recepcii si peniaze na karte ako keby "rezervuju", ale platba neprebehne, az po ubytovani. Zadavala si aj trojmiestny kod z druhej strany karty? Lebo ak nie, platba urcite este neprebehla.
@mentoska77 Ja ked niekam idem s deťmi po SK na výlety tak len cez booking-nikdy nebola platba dopredu a vždy všetko pekne vyšlo.Raz sme boli cez Booking aj v Prahe a super bolo
Napis toto ako recenziu na booking k danemu ubytovaniu. Nech vedia ludia co si to chcu objednat,