Výlet v Ríme, overené ubytko a lacné letenky?

zuzanabella
12. dec 2019

Ahojte 🙃 Idem si k vám po radu,pretože v tomto nie som odborník. Plánujem manželovi kúpiť výlet, resp dovolenku v Ríme samozrejme pre nás oboch.Neviete mi odporučiť, kde kúpim najlepsie letenky ? Ubytovanie som myslela,ze popozeram cez booking.sk,ale ak by ste mali niečo overene prosím odporúčte mi 🙂

janinah
12. dec 2019

letenky cez kiwi.com /v pc si otvor okno inkognito/ a ubytko cez airbnb.com

nickpick
12. dec 2019

@zuzanabella skus pelikan, mozes kupit letenku aj ubytko v jednom baliku, boli sme tak s partnerom v Neapole za super cenu a viem, ze tak ponukaju aj Rim....

airaw
12. dec 2019

boli sme v septembri, letenky ryanair/wizzair, ubytko booking

ella2015
12. dec 2019

@zuzanabella Letíme o pár hodin smer Rím už 2x. Letenky som pozrela cez pelikan.sk aká letecká spoločnosť tam letí v danom termíne a kúpila ich priamo u tej leteckej spoločnosti- vyšli o cca 10-15€ menej ako na pelikane. Ubytko máme oproti Anjelskému hradu a v podstate do 30-40minut peši sa vieme odtiaľ dostať k mnohým známym pamiatkam

carduelis
12. dec 2019

Cez booking Sognare Insieme, my sme vtedy vychytali zlavu 🙂

emka530
13. dec 2019

@zuzanabella dnes mi práve nabehla zlava do Ríma na január, za 11-20 eur, zaleží od terminu.

https://www.letenkyzababku.sk/januarovy-rim-let...

my sme chceli ísť, ale už sme kupili na sardiniu. Keby som vedela že až takto klesnú... 🙂 🙂

pannama1
13. dec 2019

@zuzanabella a nechcete ist radsej cez nejaky zajazd, aby ste mali aj sprievodkynu? ci uz ste boli niekedy v Rime?

kacusik69
13. dec 2019

letenky urcite cez stranky prepravcu, nie cez agentury... Ryanair/Wizzair napr.

zuzanabella
autor
13. dec 2019

@nickpick pozerala som na to,ale chcela by som ísť s manželom na dlhšie ako ako mi ponukaju🤔 aspoň tak na 5 noci🙃
Ale letenku som rozmýšľala kúpiť cez pelikan,nebol žiadny problém s touto stránkou?

zuzanabella
autor
13. dec 2019