V prípade akej choroby vám uznali storno dovolenky?

20. júl 2024

Ahoj baby, zajtra máme letieť na dovolenku, avšak v noci sme boli s malým na pohotovosti - zápal stredného ucha a týždňové ATB ☹️ myslíte, že je to dôvod na storno dovolenky a uzna nám ho poisťovňa? Máme poistenie v Generali, 100% storno, avšak bojím sa, aby sa nevykrucali...aké máte skúsenosti, že ste zostali s dieťaťom doma a vrátili Vám plnú sumu? Vďaka

guudy
20. júl 2024

My hej. Zalezi od poistovne. Niektore robia problemy, niektore zaplatia do mesiaca. Konkretne poistovne ti nepoviem. Nepamatam si uz, kde sme mali vtedy poistene storno…
Zapal stredneho ucha s atb je urcite dostatocny dovod na storno. Ale ci ne/budu robit problemy, to zistite…

mk1111111111
20. júl 2024

Myslim si, ze ak uznaju, tak len dietatu a jednej dospelej osobe. Zvysok moze letiet. Aspon baby tu tak pisali. Zavolaj do poistovne, odpoved budes mat okamzite

autor
20. júl 2024

@mk1111111111 ďakujem za odpoveď, práveže som sa nato pýtala pred objednaním zájazdu a pani z cestovky má ubezpečila, že oni to majú tak, že ak ochorie jeden účastník, tak preplatia všetkým. Lebo mi príde totálne odveci, že máte ísť ako rodina, určite nebude letieť iba muž s druhým dieťaťom. Budem tam volať, uvidím, čo mi povedia...snáď to uznajú a neprídem o nemalé peniaze

muchotrafka298
20. júl 2024

Pracovnici v CK velakrat vobec netusia, ani co predavaju, ide sa na proviziu. Takze by som to nebrala na 100 percent, ze ona Ta ubezpecila, ze to tak bude. Kazda poistovna ma svoje pravidla, formulare, ktore treba potvrdit u lekara, dolozit lekarske spravy a pod. Pozri si na stranke Generali (v zmluve od CK musis mat typ poistenia napisany), co vsetko dane poistenie pokryva a aj ake su podmienky storna a na co vsetko sa to vztahuje a na koho.

lucilaines
20. júl 2024

Vyuzili sme taketo storno velakrat, aj pri menej vaznejsich diagnozach a uznali vzdy bez problemov a automaticky celej rodine.

mk1111111111
20. júl 2024

Dufam, ze to tak bude, ja som mala s Generali vzdy len dobru skusenost. Drzim palec a dietku skore uzdravenie

autor
20. júl 2024

@lucilaines ďakujem, aspoň jedna pozitívna skúsenosť 😊 môžem sa spýtať, aké ste mali diagnózy a uznali Vám storno a vrátili peniaze?

autor
20. júl 2024

@mk1111111111 ďakujem veľmi pekne 🤗

smajliica
20. júl 2024

Tiež som mala Generali dlhé roky a nikdy nerobili problémy. Sú jedna z drahších ale dobrých poisťovní. Zavolajte im a popytajte sa.
A tiež som ja ešte nezažila aby mi z nejakej poisťovne povedali, že jeden rodič a dieťa môžu ostať doma a zvyšok má letieť. Veď to je choré 🤷🏻‍♀️

lucilaines
20. júl 2024

Co si spominam, tak piata choroba maleho, chlamydie na plucach, ale aj obycajna teplota co dostal manzel v den odletu. Ak ma zapal stredneho ucha s mas papier z pohotovosti, urcite vam to uznaju.

lenkakoc444
20. júl 2024

Podla mna uznaju. Ja som raz mala storno poistenie cez generali a preplatili. Pamatam, ze som brala atb a bola na pn uz diagnozu neviem. Preplatili mne aj priatelovi kedze sme mali tu poistnu zmluvu spolu. Neriesili, ze on mal ist sam 🙂

ktochytavzite
20. júl 2024

Zápal stredného ucha ak letíte je to riziko,musis si alw odlozit aj recept na lieky z lekarne,nas potom žiadali ho predložiť,esteze sme ho mali.

mogaa
20. júl 2024

Logicky ak majú zakúpený pobyt 2 dospelý + 2 deti, tak kvôli jednej chorobe dieťaťa nezrušia pobyt všetkým 4osobám a hlavne ak už je odlet zajtra, lebo to už je totálne nepredajné.....dnes je nedeľa, zajtra to už nikomu nepredajú ani ako last minut.....takže celá suma určite nie a pravdepodobne na 99% určite nie všetkým členom domácnosti.....pani z cestovky predáva produkt poisťovne, tam ti presne povedia za akých podmienok to vedia stornovať, prípadne si pozri storno podmienky poistnej zmluvy.....

bosorkabb
20. júl 2024

Pozri podmienky zmluvy. Určite máš doma. Zároveň Generali má nonstop linku. Odpived by si mala hneď.

zzuzicka9
20. júl 2024

My sme mali tiez Generali poistenie, syn dostal covid, vyplatili nam vsetko do 14 dni, poistenie sa vztahuje vzdy na vsetky osoby na jednej zmluve.

stranakovazuzana0
20. júl 2024

My sme mali poistenie,kde bolo 100 perc.storno a ja som nemohla zo zdravotných dôvodov letieť.Uznali len mne a muž so synom museli letieť,inak by sme prišli o všetky peniaze,čo sme vyplatili..

ktochytavzite
20. júl 2024

@mogaa zalezi od poistenia a cestovky,nam preplatili vsetko,par %podla zmluvy nie,preplatili celej rodine a odlet sme zrusili v den odletu,v noci mala dcera bolest ucha,rano sme sli k dr a zrusili odlet.Preplatili nam 80% za celu rodinu.

klejkaez
20. júl 2024

Treba obvolavat niekde je, len do 24hodin pred táto možnosť

sisaka
20. júl 2024

Ak letíte tak musia určite uznať, pri zápale stredného ucha hrozí prasknutie bubienka pri lete, takže pochybujem, žeby vám let nejaký doktor odobril.

guudy
20. júl 2024

@mogaa zalezi od poistky. My sme rusili kvoli dietatu a vratili nak celu sumu za vsetkych. Aj ked som napr nemohla ist ja, tak poistka bola na celu rodinu, nesiel nikto, poistovna vyplatila za vsetkych.

guudy
20. júl 2024

@mogaa poistovna nema nic spolocne s tym, ci sa dany zajazd ne/podari predat. Poistovna riesi len dovod storna a ci su splnene podmienky ;)

smajliica
20. júl 2024

@mogaa ja som rušila cestu kvôli mojim zdravotným problémom ešte niekoľko rokov dozadu a poisťovňa preplatila storno mne, môjmu manželovi, mojím rodičom a môjmu bratovi, keďže sme mali letieť všetci spolu.
Niekoľko krát sme rušili kvôli chorobe dieťaťa a preplatili sumu celej našej rodine. Dobrá poisťovňa ti nepovie, že 1 dospelý môže ostať doma s dieťaťom a zvyšok rodiny má letieť.