Ahojte, otváram debatu, keďže som dosť rozhorčená... Ešte v januári sme si rezervovali víkendový pobyt v Poľsku. Ani sme netušili, ako sa situácia zvrtne... Máme to cez booking, ale žiaľ, so storno poplatkom. Hostitelka nám nechce odpustiť poplatok napriek tomu, že nie je možné vycestovať za hranice. Máte niekto podobnú skúsenosť?
@radlucka Ahoj, my pracujeme aj s bookingom ako prenajímateľ. Na začiatku pandémie sme boli upozornení, že v momentálnej situácií je v ľubovoľnom momente možné stornovanie rezervácie s plným návratom akontácie hosťovi.
Ak ti tvrdí pani niečo iné, snaží sa vás obrať. Kontaktuj booking, oni ti to vybavia.
Vyhovárajú sa jeden na druhého 😟
@radlucka určite aj v polsku majú nejaké spotrebiteľské združenie, skús napísať tam. A možno aj na nejakú polskú finančnú správu.
Aj ked som pozerala, je to ťažké nájsť. No možno by ti tu https://esc-sr.sk/ vedeli pomôcť s kontaktovaním polských orgánov.
@radlucka dobrý deň, prosím ako ste dopadli? Mám podobnú skúsenosť... máme ísť do Poľska 20.6
@abcmajacba stiahli nám storno poplatok vo výške 40%😟čo dodať...
@radlucka čo? 😲 To radšej pôjdeme (keď sa bude dať) 😩
Ak to mas cez booking tak tam byva bud moznost nevratnej rezervacie alebo rezervacie s bezplatnym stornom do 48h. alebo nejaku inu... Ale typujem ze si zadala udaje z karty... Mate to uz predplatene? Cize ostava ti este kontaktovat booki g, ktory bude kontaktovat ubytovacie zariadenie aby ti uznali bezplatne storno.... Pretoze booking si za sprostredkovanie pyta proviziu od hotela, penzionu atd... Plakat ze este v januari.... Nie je to tak davno... Ja mam zaplateny Egypt na konci juna a tiez neviem co bude a rezervovala som v januari