Ahojte, dnes doobeda sme prišli na penzión všetko ok, ubytovali sme sa a šli sme na Vadaš. Keď sme sa vrátili na dverách penziónu len vycapene že nejde voda, nedá sa umývať, spláchnuť proste nič, nikde nikoho žiadny zamestnanec, nikto. Môj povedal že to kašle, že nezaplatí, môžme si to podľa vás dovoliť? Lebo domov isto teraz nemôžme ísť. Proste hneď začiatok dovolenky pokazený.
Nie, nemôžte si to dovoliť len tak nezaplatiť.
Telefónny kontakt nie je? Recepcia nič?
A teda byť tebou to tak neprezivam, nič pokazené nemáte... To ze niekde praskne trúbka za to ťažko môže majiteľ
Nam sa to stalo v maji na Liptove... Dakde prasklo potrubie a prvy den a noc sme boli bez vody😀
Tak aj doma môžete mať poruchu, to je súčasť života a nie, nemôžete si dovoliť nezaplatit.
zas to tak neprezivajte a nechytajte hned nervy. Muza upokoj, nejde o zivot. Zistite si cislo na majitela a informujte sa.
v prvom rade sa treba informovat ci je to nejaku akutny havarijny stav a odstranuju ho alebo to bude cely pobyt atd. a ak to bude cely pobyt a ste tam na 1-2 tyzdne tiez by som zvazila odchod a uhradit bez storno poplatku napr. jednu noc alebo sa dohodnut na nejakej kompenzacii
Možno riešia havarijnú situáciu - počkajte trochu - to sú situácie, na ktoré sa nikto vopred nepripraví.