Ahojte, potrebujem poradit. Kupovala som letenku pre seba, a kamarátku s 15 ročnou dcérou do Dublinu, Každú letenku som kupovala zvlášť, nevedela, som že pre dieťa do 16 rokov treba kupit letenku hned so sprievodom. Dnes som robila online - check in, samozrejme, šlo to všetkým, iba tomu dieťatu nie. Takto som prišla na to, že som spravila chybu a check in už takto nespravím. Má niekto skúsenost, ako to teraz vyriešit? Dakujem za každú radu
Napísať cez online chat, po anglicky, dlho to trvá, najprv robot odpisuje a potom hádam odpise človek, a potom zaplatiť 30eur, a nakoniec pred odletom na letisku spojiť letenky., oni ich tam vytlačia. Ak neviete anglicky skúste zavolať na letisko.
Treba zavolat na call centrum a zlucit letenku (priradit k dospelemu) - to musi byt urobene vopred, potom je check-in zadarmo pre tuto osobu (dieta), ale musi byt zlinkovana letenka… stoji to 30 eur (zamestnanec letiska)
@alzbetakukurova @taisu na letisku telefonicky v tomto konkretnom pripade neporiesi nic, jedine ak osobne na salesdesku a tym padom musi prist viac ako dve hodiny na letisko
ja vsetko riesim cez online chat ..hned rano ked sa zahlasis necakas dlho...
my sme mali problem s check inom v septembri. Nedal sa urobit online, ale chybu urobili v Ryanairi, na letisku nam museli urobit check in oni a platili sme za 2 kusy 120€
@vivia ak je skutocne chyba na strane Ryanairu, poplatky su “odpustene” … o tom je vzdy aj letiskovy personal informovany priamo spolocnostou ak sa jedna o plosny vypadok systemu alebo cokolvek… ak islo o individualny problem, len na zaklade dokazu (screenshot a pod.), moze byt poplatok odpusteny… poplatok za airport check-in je 55 eur (30 pri letoch zo Spanielska) na osobu… autorka nevie urobit check-in preto, ze kupili nespravny typ letenky
@vivia tak je dost mozne ze vypadok nebol plosny… alebo bol problem tiez v tom ze ste mali kupene zle letenky… kupili ste letenky pre dospeleho a tym padom deti nejde zacheckovat, ale aj tato zmena PRI DETOCH je potom bezplatna… nespochybnujem ci ste platili, len suma nesedi a aj dovody v tychto pripadoch nevyvodzuju poplatky…
Ak je plosny vypadok systemu, ze nejde spravit check-in, vtedy spolocnost pise handlingovym spolocnostiam mail, ze sa neuctuju poplatky za airport check-in… ak ste nevedeli len vy individualne urobit check-in pre nejaky vypadok, bez dokazu vo forme screenshotu, pripadne komunikacii s Ryanairom ze ste to aktivne riesili (co my nasledne vidime v rezervacii), bohuzial poplatok zaplatit musite…
Alebo bol problem uplne iny a inde 🤷🏻♀️
@kacusik69 Zdravim... kontaktovala som Ryanair cez chatboota, a vyriešilo sa to. Poslala som údaje o rezerváciach, oni mi poslali link, ktorým som to mala spárovať. Link mi otvorit, nešlo, ale v appke Ryanairu som skúsila urobit check - in pre dieťa, a už som tam mala pekne vložené údaje o cestujúcom, číslo pasu, všetko, takže mi šlo vytvorit a stiahnut boarding pass. Takže teraz neviem, poplatok žiadny nikto neúčtoval, vyzerá že je to v poriadku, v sobotu odlietame. Pred odletom sa chcem zastavit na check in prepážke, a dam to ešte overit. Dakujem za radu
Keď som raz mala problém s online check-inom išla som v BA na letisko a riešila so zástupcom ryanair. Možno stačí im zavolať ak nie ste v BA