Zdravím Vás, chcela by som sa informovať ohľadom možnosti reklamovania dovolenky, resp. "služieb hotela", v ktorom je sestra na dovolenke. Ide o to, že sú v tomto čase v Tunisku na dovolenke a počasie sa trošku vyriadilo a stalo sa im to, že bola vytopená celá hlavná časť hotela, kde je recepcia, bar, izby (mali mokrý kufor), chodby a všetok priestor, kde sa možno v hoteli pohybovať, keď zrovna nieste pri pláži či bazéne. Tým, že to bolo vytopené, nebolo možné využívať služby hotela naplno v bežnom režime, lebo všade na zemi bolo množstvo vody do výšky 4-5 cm...no a s malým dieťaťom celkom sranda :(. Okrem tohto majú problém aj so stravou (tiež nejaké nekomplet informácie ohľadom stravovania) a tiež nečakané chrobáky v izbe - to potom poriešili výmenou izby. Hlavné na riešenie je hlavne to vytopenie, či sa s tým dá niečo robiť, lebo ako OK prší a nevieme to ovplyvniť, ale že oni s tým že absolútne nič nerobili, iba dali niekde nejaký koberec.... Vedeli by ste niekto poradiť ako postupovať? Vopred ďakujem za akýkoľvek názor či podnet, či to vôbec riešiť...
WOW tak to je sila. 😨😨😨
Tipujem, že to majú cez cestovku, tak sa obratiť na CK. Ak mali mokrú batožinu a znehodnotené veci, pokial nemali poistené poškodenie batožiny, tak s tým sa robiť nič nedá.