Pozná niekto CK Adrialin?

slnieckooooo25
19. feb 2020

Dobrý deň, chcem sa spýtať na CK Adrialin. Bol niekto s nimi na dovolenke? Aké máte skúsenosti§, Neviem nájsť veľa recenzii na nich a mám trochu obavu cez nich niečo objednať. Ďakujem za každú radu.

nelca84
19. feb 2020

@slnieckooooo25 to nie je klasická cestovka, len sprostredkúvajú ubytovanie v chorvátsku, recenzie si musíš pozrieť na konkrétne vybrané ubytovanie od hostí, ktorí tam boli ubytovaní

slnieckooooo25
autor
19. feb 2020

@nelca84 Na ubytovanie mám recenzie len majú dobré nízke ceny na ubytko a neviem ako sú spoľahlivý. Tak som chcela vedieť či cez nich niekto riešil dovolenku.

slnieckooooo25
autor
19. feb 2020

@nelca84 boli ste cez nich niekde v Chorvátsku?

nelca84
19. feb 2020

@slnieckooooo25 nebola, ale tiež som hľadala niečo na leto, pozerala som aj túto stránku, ale na koniec som objednala cez airbnb.com

slnieckooooo25
autor
19. feb 2020

My by sme chceli hotel v Orebić a majú dobré ceny len sa bojím aby to neboli dáky podvodníci. Tak preto hľadám niekoho kto cez nich bol. Ako to prebiehalo.

martushka89
21. jún 2021

@slnieckooooo25 boli ste cez nich nakoniec?

bamartinka
25. aug 2021

@slnieckooooo25 Viem, že reagujem o rok nesôr. Ale mám potrebu napísať o cestovke. 5 dní pred odchodom do hotela v Chorvátsku nám prišiel mail, aby sme nikam necestovali, lebo nám rezerváciu hotela zrušili. Obratom sme volali do hotela, kde nám potvrdili zrušenie izby cestovkou a izba bola už aj obsadená iným klientom. Po čítaní recenzií (na ich fb stránke pod komunitou) som našla príspevky, že toto robili už v minulom roku. Ľudia z rôznych krajín čakajú niekolko mesiacov na vrátenie peňazí, zatiaľ som našla iba jedného, čo napísal, že ich dostal naspäť po 7 mesicoch. Nám sa to stalo teraz v auguste 2021. Taktiež sa im nedá dovolať, na mail odpísali všeobecným mailom, že to budú riešiť individuálne. Pod mojim komentárom na ich fb, hneď na druhý deň som našla druhý komentár v slovenčine, že im sa stalo presne to isté. Išlo o hotel s all inklusive, čiže nešlo o málo peňazí.
Vystríham aspoň takto pred touto cestovkou! Robia to od minulého roka a naďalej berú peniaze od klientov a rušia cesty!!!!!

mimka79
7. jan 2022

@bamartinka No fuuha,ja som prekvapena čo citam..Ja som ich vsade vychvalila.Lenze my sme mali uplne opačnu skusenost.My sme s nimi boli minuly rok aj viaceri ludia co sme sa stretli na hoteli a praveze sme boli velmi spokojni..Dostali sme izbu aku sme si vybrali s nadhernym vyhladom k moru...Cena perfektna až o 1500e nizsia ako pytali ine cestovky a drahy booking...Bez problemov nam prehodili dovolenku z roku 2020 na 2021 ked nam 2dni pred odchodom dostala dcera kiahne ..Hned sme vsetko vykomunikovali a spravili nam aj novy cennik o rok a este lepsi...Tyzden pred odchodom som im pisala ci je vsetko ok,odpisali ze ano ze mozme vycestovat a uzit si dovolenku.V hoteli vsetko pripravene a este aj izbu nam dali o 12tej hod.namiesto 15h,nemuseli sme cakať...Aj roky predtym boli zakaznici spokojni ja si myslim ze na nich dolahla tiez tato situacia a nieco sa pokazilo🙄..Ale mali sa zachovať korektne a vratit okamzite peniaze nie naťahovat to...Inak vsimla som si ze tento rok uz nemaju ani ponuku na ten isty hotel,tam kde sme chceli ist cez nich znovu..Tak pravdepodobne maju asi problemy...Tej Vasej situacie mi je luto,clovek sa tesi polroka a takto to padne vsetko...A ako ste dopadli?Vratili Vam peniaze?🙏

bamartinka
7. jan 2022

@mimka79 ahoj. Nezaplatili. Su v restrukuralizacii, co znamena, ze maju sudom potvrdene, ze 9 mesiacov nemusia platit dlhy. Malo to byt do konca roka tusim. Ale zasa napisali mail, ze maju restrukturalizaciu este opat predlzenu. Je to kvoli ozdraveniu firmy. Tak dufam, ze peniaze raz vratia. Aj moji rodicia s nasimi detmi boli v roku 2020 s nimi, preto si dv objednali opat. Len skoda, ze si otec nevsimol, ze uz ludia pisu o tychto skusenostiach. Ja som to vyhladavala az po vzniknutej situacii a teda ludi s rovnakou skusenostou je mnoho (zahranicnych). Proste, potrebovali nase peniaze na zaplatenie starsich dlhov a tak… one z toho nevychadza. Tak cakame. Ale nenechame to len tak urcite. Ide o vela penazi. A mna osobne hneva, ze ponukali dovolenky dalej a toto robili klientom.

mimka79
7. jan 2022

@bamartinka Boze,to ma mrzi,my sme isli cez nich 23.jula 2021 na 10dni a teda mali sme velke stastie ako tak pozeram...Drzim palce nech to vyriesite do štastneho konca a vdaka za recenziu ...Lebo tak sa mi zda ze neake ponuky este stale maju,a chcela som cez nich pozriet zas...🙏

bamartinka
7. jan 2022

@mimka79 Ked nadalej ponukaju zajazdy, tak to je sila!

zaneta1991
20. feb 2022

@bamartinka tiež sme takto dopadli. Dovolenku som zaplatila týždeň pred odchodom a za dva dni mi prišiel mail, ze nemáme cestovať 😡

panorama310
25. feb 2022

@zaneta1991 my sme dopadli tak isto, chystám sa riešiť to s právnikom. Bolo by super, ak by sme sa spojili viacerí a podali hromadné trestné oznámenie

bamartinka
27. feb 2022

@panorama310 ano, vraj maju posunuty odklad do marca, uvidime, co napisu zasa a potom som za spojenie.

zaneta1991
28. feb 2022

@bamartinka mne včera prišiel mail, ze to zas posúvajú do mája 😠

zaneta1991
28. feb 2022

@panorama310 som za.Len bolo by fajn keby nás je viac. Poznám ešte asi 3 baby ktoré boli tatko oklamane.

panorama310
28. feb 2022

@zaneta1991 super, tak už je nás minimálne 6 😉. Treba sa spojiť, nie som ochotná čakať do mája, aby zas napísali, že to presúvajú do júla..

mimka79
28. feb 2022

baby drzim Vam vsetkym prsty,je to fakt nehorazne,necakala by som to prave od tejto cestovky...🤷‍♀️😔🤔

mamicka838
17. mar 2022

@bamartinka pekný deň môžem sa spýtať cestovka vám už vyplatila peniažky?

hanlilka
30. máj 2022

Ubytovanie cez cestovku sme zaplatili vo februári 2020 dodnes sme peniaze nedostali. Kopec listov a samé výhovorky. Najnovšie už neposielajú ani odpoveď. Pripojím sa k žalobe.

bamartinka
24. jún 2022

@mamicka838 nie, nevyplatila. Chcem to riesit.

bamartinka
24. jún 2022

@panorama310 zdravim. Nejako se sa posunuli s cestovkou? Chcem to riesit nejako, nahlasit na inspekciu aspon, nech mame oficialny zaznam o tom.

hruskova666
27. júl 2022

zdravím, aj my sme minulý rok vyplatili cez tuto cestovku apartmán a za dva týždne nám došiel mail aby sme necestovali, lebo je to zrušené, do mája tohto roku nám chodili mail a odvtedy sa už neozvali, chcem sa aj do tohto zapojiť ak budete podavať žalobu

panorama310
1. aug 2022

@hruskova666 Dobrý deň. Vytvorila som skupinu na FB messengeri, kde budú nespokojní klienti ck Adrialin, ktorí sa chcú zapojiť do žaloby. aby sme vedeli komunikovať rýchlejšie. Takto cez maily je to zdĺhavé..treba rátať so vstupnou investíciou na právnika, v prípade, že sa nám podarí vyhrať súdny proces, samozrejme, peniaze sa nám vrátia. Prosím, kto má záujem, nech sa mi ozve cez Facebook "Jana Andreková (Budinská)" a pridám vás do skupiny, kde sa dohodneme na ďalším postupe. Ďakujem 🙂