Ahojte ,asi sme boli oklamaný na bookingu.
Má niekto skúsenosti ako kontaktovať respektíve kde kontaktovať booking,nikde nevieme nájsť číslo.
Riešil niketo už niekedy takéto niečo na bookingu?
V októbri minulého roka sme si objednali dovolenku na bookingu,odchod sme mali v auguste.
Teraz v júni nám prišla správa od domácej z Chorvátska že pobyt ,rezerváciu nám zrušilla.
Keď sme ju kontaktovali ,vraj prišla o všetko, o dom a takéto veci rozprávala.Vraj peniaze vráti v auguste ,čomu moc neverím.Myslim že sme boli oklamaný.
Booking sa nám nedarí kontaktovať.
Nemáte náhodou niekto skúsenosti?
A ak bola platba cez booking tak oni by stale mali drzat peniaze a do 5 dni vratit.
My tiez podobne...hotel zrusil svojvolne zaplatenu rezervaciu a s reakciov Booking.com sme boli velmi spokojni. Navrhli nam lepsi hotel v okoli a rozdiel ceny doplatil Booking (Teda zaplatili sme to my a Booking nam po predlozeni uctu previedol rozdiel na ucet)
S tým telefónnym kontaktom som mala dnes problém aj ja. Nikde som ho nevedela nájsť a keď som ho konečne našla tak sa tam nedá spojiť s reálnym človekom. Len automaticky hovor
fuha ani nestras ako je to riadne neprijemne ale my sme si tiez cez nich bookli dovolenku v Chorvatsku.
A je tam aj kontaktný formulár kde sa dá napísať správa, len to treba preklikat
Všetko sme skúšali aj volať písať.Booking odpísal kontaktujte ubytovanie.Ta pani Chorvátska píše kontaktujte booking.Ja už ozaj neviem..volali ,písali.
Volali sme a tam bol tiež automat.
Písali sme ale nič
@martinmmartin a kedy ste to riešili,v ktorom roku?
Prosím Vás a ako ste kontaktovali booking?
Volali ste alebo písali?
Napísali by ste mi číslo,ktoré ste kontaktovali, ďakujem pekne 🙂
@monika77kol Bolo to v lete 2019. Mali sme booknuty hotel na ostrove Nordernay vsevernom mori....Booking sam od seba poslal mail ze nic nebude a ponuka nahradneho ubytovania s vyrovnanim doplatku.
V emaili od nich poslali specialny link kde sa to riesilo
Guten Tag Martin XXX
Die Unterkunft Hotel-Pension Peterhof kann Ihre Buchung 3936082134 leider nicht wie gebucht aufrechterhalten. Booking.com hat aber eine andere, gleichwertige Unterkunft für Sie gefunden:
Wir haben diese Unterkunft ausgewählt, da sie viele der Eigenschaften Ihrer ursprünglich gewählten Unterkunft bietet.
https://bit.ly/2G4Pfsc
Hotel und Haus Worch
Friesenstrasse 28, 26571 Juist, Deutschland
280,-Euro
Wenn Sie mit unserem Vorschlag einverstanden sind, gehen Sie bitte wie folgt vor:
• Nehmen Sie mit dem obengenannten Link eine neue Buchung vor
• Antworten Sie auf diese E-Mail mit Ihrer neuen Bestätigungsnummer
Wir stornieren Ihre vorherige Buchung kostenfrei für Sie, sobald die alternative Buchung bestätigt ist.
Wenn Ihnen die alternative Unterkunft gefällt, teilen Sie uns dies bitte umgehend mit. Ihre neue Buchung wird dann von der Unterkunft bestätigt und wir stornieren Ihre ursprüngliche Buchung für Sie.
Sollten Sie mit der angebotenen Alternative nicht einverstanden sein, nehmen Sie bitte mit uns Kontakt auf, damit wir weitere Möglichkeiten mit Ihnen besprechen können.
Sollten Ihnen durch die Umbuchung Zusatzkosten entstehen, senden Sie uns die entsprechenden Quittungen zu und wir werden unser Möglichstes tun, Ihnen die Differenz nach Ihrem Aufenthalt so schnell wie möglich zu erstatten.
Bitte beachten Sie, dass Sie mit dem Einreichen von Quittungen zustimmen, dass Booking.com B.V. Ihre angegebenen Informationen mit der Unterkunft Hotel-Pension Peterhof teilen darf. Der Schutz Ihrer persönlichen Daten steht für uns an oberster Stelle – Ihre Quittungen dienen lediglich als Beleg. Wir bewahren diese Informationen nicht länger als notwendig auf.
Wenn Sie noch Fragen haben, sind wir immer gern für Sie da.
Mit freundlichen Grüßen
--
Assiya T.
Booking.com Customer Service Team
Booking ma priamo v appke kontaktny formular kde sa da kontaktovat customer service.