Ahojte, 12.7 som si kupila letenku na 12.9 do LA. Nejak o tyzden neskor nam zmenili spiatocny let a tak nestastne, ze na prestup mame -6 hodin. Poziadala som v emaily o alternativne casy no uz presli 3 tyzdne a okrem emailu "preverime to s leteckou spolocnostou" sa neozvali. Odlietame uz cca za 3 tyzdne, nema niekto s tym podobnu skusenost ? Priblizne kedy daju vediet ako sa ma clovek zariadit
@kristina123321 Na pelikáne si nájdeš let, ale vždy je lepšie kupovať priamo u leteckej spoločnosti, potom riešiš veci priamo s nimi bez sprostredkovateľa.
Keď nám letecká spoločnosť kvôli počasiu a uzavretia letiska zmenila nadväzujúci let, automaticky sa postarala o náhradné ubytovanie aj o nový let.
Osobne vzdy kontaktujem radsej letecku spolocnost priamo. Najprv si pozrite o aky let mate zaujem aby ste boli pripraveny.
Viem ze toto citat nechces, ale takto to vyzera ked sa kupuju letenky cez pelikan atd….par eur usetrenych a teraz nervy na dranc. Volaj, pis…nic ine ti neostava
@kristina123321 no a aký je problém s 6 hodinovým časom medzi letmi?
@maranco dakujem, do buducna budem mudrejsia
@kristina123321 ako si potom dopadla? Pelikán vyriešil?
Kontaktujte ich opätovne.